  • 1. Data: 2004-10-26 17:33:01
    Temat: co moge zrobic?
    Od: "zaku" <w...@o...pl>

    osoba na szkolnym forum internetowym, gdzie wazna jest prywatnosc,
    upublicznia moje dane personalne, przedstawia mnie w sposob negatywny, a
    takze zastrasza mnie i grozi mi (w sposob jednoznaczny i czasami
    niejednoznaczny) uszczerbkiem na zdrowiu, choc uszczerbkiem to malo
    powiedziane. nachodzi mnie w szkole. grozby te sa realne. co moge w tej
    sytuacji zrobic? gdzie sie udac? chodzimy do tego samego liceum, jestesmy
    pelnoletni.

    pozdrawiam

    --
    zaku

  • 2. Data: 2004-10-26 17:49:21
    Temat: Re: co moge zrobic?
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik zaku napisał:
    > osoba na szkolnym forum internetowym, gdzie wazna jest prywatnosc,

    Złożyć zawiadomienie do prok. rej. Poinformować admina szkolnego forum
    internetowego, że wszczyna się takie postępowanie, niech trzyma logi ,
    i ew wskaże użytkownika kompa ...

> [...]
    > powiedziane. nachodzi mnie w szkole. grozby te sa realne. co moge w tej
    > sytuacji zrobic? gdzie sie udac? chodzimy do tego samego liceum, jestesmy

    Groźby karalne ... Krótko mówiąc.
    KK =>

    Art. 190. § 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej
    szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w
    zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do lat 2.
    § 2. Ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.

    I wsio riba ...
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-10-26 19:07:57
    Od: "zaku" <w...@o...pl>

    > (...)

    dzieki,