  • 81. Data: 2012-09-09 18:27:28
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: <1...@1...invalid>

    John Kołalsky w <news:k2i8ur$ckk$1@mx1.internetia.pl>:

    > Użytkownik <1...@1...invalid>

    ^^^^^^^^^^^^^

    > Ja nie umiem ?! Chyba Ty.

    > Może mam coś z oczami nie tak, ale widzę dwie linie.

    A ja widzę 7:
    Idealny do - czcionka A
    każdego - czcionka B
    łącza internetowego - czcionka A
    wsparcie dla dwóch typów podłączenia - czcionka C
    ADSL (annex A) - czcionka D
    Dialog

    > W pierwszej "dla
    > każdego łącza xx" a w drugiej "annex A"

    Masz coś z oczami. Annex A jest najpierw, potem są wymienieni dostawy,
    którzy świadczą usługę w oparciu o ten annex

    > w rodzaju pierwsza "na paliwa ciekłe" a druga "na benzynę". Mam z tego
    > wnioskować, że tylko na benzynę ? A czemu ?

    No to lej sobie benzynę z butelki z napisem benzyna w pierwszym wierszu i
    np. lakowa w drugim, i miej pretensje do sprzedawcy tej benzyny, że samochód
    nie jedzie na "benzynie lakowej", przecież to benzyna...

    > Nie wystarczy "dla każdego łącza xx" ?

    Po pierwsze nie było informacji "dla każdego łącza Dialog", po drugie jak
    widać router z pudełka, na którym nie pisało, że wspiera annex B nie działa
    z annexem B.

    Po trzecie jak cos jest do wszystkiego, to jest do dupy.

    I przewrotnie napiszę tak:
    każdy router firmy Pentagram,
    który miałem możliwość używać
    miał jakąś wadę
    1 sie zepsuł po 2 miesiacach
    2 sie zepsuł po tygodniu
    3 w enkapsulacji VC-MUX nie potrafił wysyłać z prędkością łącza, przy
    połaczeniu komputer-router przez WiFi. [1]

    Jak widzisz nie chodzi tu o Twój router, ani router cyklisty, ani Gotfryda
    pomimo, że w powyższej informacji znajdują sie słowa *każdy router*

    [1] max to było jakieś 2Mbps na łaczu 4Mbps po zmianie na LLC nie ma
    problemu, ale oficjalnie dostawca zaleca VC-MUX w instrukcji...

    --
    'Tom N'

  • 82. Data: 2012-09-12 03:35:11
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 06.09.2012 19:31, cef wrote:

    > To po co kupowałeś annex A?

    Są routery/bramki, które obsługują i annex A i annex B. Więc informację,
    że działa z każdym łączem ADSL można uznać za prawdziwą.

    --
    live_evil

  • 83. Data: 2012-09-14 03:32:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2012-09-07, <1...@2...invalid> <1...@2...invalid> wrote:
    > Tak? Napis "wsparcie dla annex A Neostrada/Netia/Dialog" jest niewidoczne?

    Mozna to rozmaicie interpretować, np. tak, że ww. to są właśnie
    wyłącznie pod aneksem A. Szczególnie ze wczesniej wymienionym "każdym".

    Już z samej burzliwości tej dyskusji przy w miarę rozsądnej
    argumentacji wiekszości uczestników klarownie wynika, że jest to
    informacja wprowadzająca w błąd :) Konsument, nie powinien mieć takich
    dylematów. Powinien mieć jasno powiedziane: urządzenie działa wyłącznie
    z infrastrukturą oparta na Aneksie A. Skonsultuj się ze swoim dostawcą
    Internetu aby upewnić się czy jest ono odpowiednie dla twojego przyłącza.

    Rozbieranie napisów na pudełku na składowe elementy logiczne nie jest
    MZ właściwym podejsciem, bo to co sie liczy jest odbiór danych
    informacji przez przecietnego konsumenta o przeciętnej dozie zdrowego
    rozsądku. Zresztą jeśli bawimy się w bezwględną logike, to
    stwierdzenie, które cytujesz wcale nie oznacza, że nie wspiera Aneksu
    B, prawda? A gdziendziej, w osobnym zdaniu jest, że będzie działać z
    "każdym". Jak mówią pół prawdy to całe kłamstwo. Jest w wybitnym
    interesie producencie/sprzedawcy aby unikać takich niedomówień.

    --
    Marcin

  • 84. Data: 2012-09-14 07:10:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-14 03:32, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > "każdym". Jak mówią pół prawdy to całe kłamstwo. Jest w wybitnym
    > interesie producencie/sprzedawcy aby unikać takich niedomówień.

    Sam sobie zaprzeczasz - albo 'rozbieramy' (czemu jesteś przeciwny) albo
    traktujemy go całościowo. Część właśnie rozbiera go, wyrzuca co
    niewygodne i wtedy wychodzi iż napis wprowadza w błąd (jeżeli cofniesz
    się do pierwszych postów to zauważysz iż sam autor wątku tak zrobił
    kiedy cytował opis opakowania i wyciął z niego tylko i wyłącznie
    wzmiankę o typie annexu).
    Czytając całościowo zauważany ten annex i - tutaj masz rację, potrzebna
    jest wiedza by wiedzieć że to nie to. Skoro jednak decydyjemy się na
    zakup to wiemy co robimy. ;)

    Swoją drogą cała ta dyskusja jest potwierdzeniem iż McDonald`s wie co
    robi drukując na kubkach kawy ostrzeżenie, że jest ona gorąca. :(

    --
    spp

  • 85. Data: 2012-09-14 07:42:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2012-09-14, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Sam sobie zaprzeczasz - albo 'rozbieramy' (czemu jesteś przeciwny) albo
    > traktujemy go całościowo. Część właśnie rozbiera go, wyrzuca co

    Oj nie zaprzeczam nie zaprzeczam. Powyzsze to ilustracja do czego takie
    rozdrabnianie sie prowadzi i, że idąc nawet takim tokiem rozumowania
    tez niczego klarownego się niewykoncypuje.

    Czuję sie nieodpowiedzialny za czyny AW.

    > Swoją drogą cała ta dyskusja jest potwierdzeniem iż McDonald`s wie co
    > robi drukując na kubkach kawy ostrzeżenie, że jest ona gorąca. :(

    Owszem, tylko nawet przy dużo mniejszym poziomie debilizmu czy tez
    oportunizmu naszego orzecznictwa jednak ustawodawca przyjął domniemanie
    ograniczonej rozsądkowości konsumentów (bo tym de facto ochorona
    konsumencka jest), więc MZ trzeba na to wszystko przez taki pryzmat patrzeć.

    --
    Marcin

  • 86. Data: 2012-09-14 07:46:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>