  • 1. Data: 2003-01-28 12:08:05
    Temat: Re: bardzo nietypowa sprawa
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message
    news:03e101c2c867$5a8138c0$a740200a@zm...

> [...]

    Ale czlowiek pyta o POLSKIE prawo.
    Czy mu cos w Polsce grozi - np. ekstradycja...

    Boguslaw

  • 2. Data: 2003-01-28 12:49:46
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]

    No jak to.
    Przeciez chodzi o to, czy mozna legalnie zajac majatek w Polsce...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-30 12:01:08
    Temat: bardzo nietypowa sprawa
    Od: "atomp3" <a...@w...pl>

    Witam

    W zeszlym roku w wakacje wyjechalem do USA, pracowalem tam kupilem samochod
    ktory zarejestrowalem. Przed wyjazdem wyrejestrowalem go. Wydawalo mi sie ze
    wszystko jest ok ale przyszlo mi ze mam niezaplacony podatek w wysokosci
    35$.

    Moje pytanie to:

    Czy moga sciagnac ten podatek w Polsce?
    Czy jak nie zaplace to bede mogl wjechac ponownie do USA ?

    Dzieki za odpowedz
    pozdr.

  • 4. Data: 2003-01-30 12:02:56
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-30 12:06:41
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <b1b45a$o1i$1@news.tpi.pl> atomp3 napisał(a):
> [...]
    > wszystko jest ok ale przyszlo mi ze mam niezaplacony podatek w wysokosci

    Raczej nie.

    > Czy jak nie zaplace to bede mogl wjechac ponownie do USA ?

    Pewnie tak, ale możesz mieć kłopoty zupełnie nie warte tych 100 zł.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2003-01-30 12:14:17
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    Czy amerykański urząd skarbowy ma prawo dokonać zajęcia majątku w polsce, w

  • 7. Data: 2003-01-30 12:50:47
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Przeciez chodzi o to, czy mozna legalnie zajac majatek w Polsce...

    można, art. 730 i następne kpc.
    ale czy amerykański US może to zrobić to pojęcia nie mam :(

  • 8. Data: 2003-01-30 14:45:24
    Temat: Odp: bardzo nietypowa sprawa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:044601c2c86e$06c33790$a740200a@zm...

    > można, art. 730 i następne kpc.
    > ale czy amerykański US może to zrobić to pojęcia nie mam :(

    a może należałoby poczytać sobie o " Prawie prywatnym międzynarodowym "

    Sandra

  • 9. Data: 2003-01-30 14:52:26
    Od: "atomp3" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Raczej nie.

    > Pewnie tak, ale możesz mieć kłopoty zupełnie nie warte tych 100 zł.
    > --

    Dziekuje wszystkim za odpowiedz ale chcialbym to wiedziec napewno jesli ktos
    wie prosze o odpowiedz

    dziekuje i pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-02-01 19:03:51
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > a może należałoby poczytać sobie o " Prawie prywatnym międzynarodowym "

    ale to _prywatne_ nie bardzo tu pasuje...

    KG