  • 1. Data: 2002-09-11 21:03:31
    Temat: alimenty, odwolanie, detektyw ?
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    witam, pisze z Gdanska i prosze o porade,

    Opisze sytuacje pokrotce:

    Jestem swiezo po rozprawie o podwyzszenie alimentow, zasadzonych na dziecko
    od jego ojca w 1994r w kwocie 3 mln. zl. Na rozprawie stawil sie ojciec
    dziecka wraz ze swoja nowa malzonka ubrana w gorset. Sad wypytal mnie na
    okolicznosc moich dochodow, dochodow konkubenta, sytuacji materialnej i
    kosztow utrzymania dziecka. Pozniej pytal o to pozwanego, jego zona z lawki
    dla publicznosci dopowiadala swoje, a on ewidentnie klamal wzbudzajac litosc
    w sadzie. Wlasnie stracil prace, jego firma splajtowala, zona ulegla
    wypadkowi i stara sie o rente, uzycza dom od ojca, dzieci.... Jednym slowem
    gral dziada, ktorym nie jest. Jest udzialowcem w firmie, wiec ma duza wplyw
    na tresc otrzymywanych zaswiadczen. Jednak zadnych dokumentow nie
    przedstawil, wszystko na krzywa twarz. Ostatecznie wyrok: podwyzszenie
    aliementow do kwoty 400zl/mc. Uzasadnienie: zla, niejasna sytuacja
    majatkowa. Sad uznal, ze nawet gdyby zasadzil wyzsza kwote to pozwany i tak
    nie mialby z czego zaplacic.
    Wiem, ze moge odwolac sie od decyzji, mam na to tylko 3 tygodnie.
    Co powinnam zrobic? Wydaje mi sie, ze teraz nie obejdzie sie bez adwokata.
    Moze detektyw, ktory zbada ich rzeczywista sytuacje majatkowa? Gdzie go
    szukac?

    --

    Dorota

  • 2. Data: 2002-09-12 06:04:01
    Temat: Odp: alimenty, odwolanie, detektyw ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik rapatang <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:alob2k$1vl4$...@n...ipartners.pl...
    > od jego ojca w 1994r w kwocie 3 mln. zl. Na rozprawie stawil sie ojciec
    > dziecka wraz ze swoja nowa malzonka ubrana w gorset.

    :-)) czy ten gorset wniósł do sprawy jakieś zmiany eh ludzie

    Sandra

  • 3. Data: 2002-09-12 07:00:20
    Temat: Re: alimenty, odwolanie, detektyw ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik rapatang <r...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup
    > dyskusyjnych napisał:alob2k$1vl4$...@n...ipartners.pl...
    >
    > :-)) czy ten gorset wniósł do sprawy jakieś zmiany eh ludzie

    Normalne...

    Nigdy nie chcialem alimentow na syna mojej zony na dziecko z pierwszego
    malzenstwa.
    Uwazalem, ze zakladam rodzine i sam bede lozyl na dzieci.
    Ale gdy Syn podrosl pomyslal sobie ze dobrze byloby miec jakas "kase",
    i namowil mame o wniesienie o laimenty...

    "Tatus" przyjechal z torba pelna lekow i na rozprawie zaczal "umierac".
    Wiec Pani Sedzina bardzo mile zreszta zapytala zone co ona o tym sadzi a
    zona,
    ze juz nic nie chce...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-09-12 08:05:43
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rapatang" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:alob2k$1vl4$1@news2.ipartners.pl...

    --

    > Dorota

    ponawiam pytanie

    w nieco innej formie

    gdzie w trojmiescie mozna znalezc sprawdzonego i taniego detektywa
    ktory moglby sprawnie i dyskretnie sprawdzic sytuacje majatkowa ojca dziecka
    ?

    BTW gorsety lachy ataki serca bardzo moga zmienic nastawienie czy tez
    laskawosc sadu, chcialabym jednak byscie Panstwo nie deformowali sensu mojej
    wypowiedzi

    Prosze o komentarze na zadany temat

    Dziekuje

    --