  • 1. Data: 2002-08-21 21:04:44
    Temat: alimenty...
    Od: "Ewa" <n...@w...pl>

    jestem samotna mama
    sprawa o uznanie ojcostwa i przyznanie alimentow w toku a ja mam pytanie:
    czy moge sie domagac zwrotu polowy kosztow zakupu mieszkania i wlozonych w
    remont pieniedzy?
    przeciez maluch musi miec dach nad glowa, a w tej sprawie jego tatus
    /podobnie jak w pozostalych/ nie zrobil nic.

    dziekuje za rady

    Ewa Parszewska

  • 2. Data: 2002-08-22 16:41:35
    Temat: Odp: alimenty...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ewa <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@a...krakow.dialup.inetia
    .pl...
> [...]
    > przeciez maluch musi miec dach nad glowa, a w tej sprawie jego tatus
    > /podobnie jak w pozostalych/ nie zrobil nic.

    Ojciec nie będący mężem matki ma obowiązek przyczynić sie do pokrycia
    wydatków z ciążą , porodem, utrzymaniem niekiedy matki.Ponadto jeżeli w
    skutek ciąży i porodu matka poniosła inne konieczne wydatki albo szczegolne
    straty majątkowe,może ona żądać ażeby ojciec pokrył odpowiednią część tych
    wydatków lub strat /art.141 k.r.o/. Czyli wniosek z tego,że możesz
    przedstawic kosztorys niezbędnych wydatków dol.dowody na poparcie czyli
    wszelkiego rodzaju rach...

    Sandra