  • 1. Data: 2002-08-21 20:40:04
    Temat: Nie dotrzymanie warunkow przetargu oferta turystyczna...
    Od: "Macca" <a...@p...pl>

    Witam państwa,

    Skorzystałem z oferty regionalnej fundacji na wyjazd do szkoły językowej
    jednak firma która wygrała przetarg! nie do końca zaoferowała
    na miejscu warunki zgodne z tymi które przedstawiła w ofercie
    przetargowej dodatkowo teraz jest tam moja siostra i dla niej
    obiecali za jeden wyjazd zwrócić kasę ok. 50 Euro ale
    wcale im już nie ufam bo na konto nic do tej pory nie wpłynęło.
    Najwyraźniej kręcą bo na e-mail w którym pytam o to wszystko
    do tej pory mimo telefonów nie otrzymałem odpowiedzi!
    Dodam że jestem jakby strona umowy ponieważ był to przetarg
    ale ludzie z tej fundacji za bardzo nie wiedzą co mogą zrobić
    w tym temacie i jak zwykle nie za bardzo im się chyba chce!
    Jaka instytucja można ich postraszyć lub na jakiej podstawie
    prawnej żądać zwrotu części pieniędzy za niedotrzymane usługi?