  • 1. Data: 2003-02-04 03:20:04
    Temat: agent kretacz
    Od: "technov" <t...@w...pl>

    mam taki problem
    kupowałem samochód daleko od miejsca zamieszkania /200km/
    w aucie brakowało polisy oc, ponieważ droga przede mną była długa
    postanowiłem nie ryzykować i wykupiłem polisę oc na miejscu ,
    i tu jest problem
    agent mi ją wystawił oczywiście biorąć pod uwagę wszystkie zniżki i
    rejonizację,
    tzn, tak myślałem na miejscu okazało się że zapłaciłem za dużo, źle zostały
    wyliczone zniżki.
    tel do agenta
    agent twierdzi że on wyliczył wszystko dobrze i ze mną gadać nie będzie.
    i na koniec rzuca słuchawką.
    ok
    tel do jego oddziału
    okazuje się że to ja mam rację, źle wyliczył.
    no to jeszcze tel do oddziału u mnie w mieście.
    ok też mam rację
    ponownie tel do oddziału agenta
    jak widzą zwrot nadpłaty.
    a oni nie widzą takiej możliwości,że to był przełom roku i już są rozliczeni
    itp.
    polisa wystawiana 30.12. że nie dopilnowałem.
    i co teraz?
    agent mnie ewidentnie wykręcił na kasę i nic?
    pewnie pomyślał że i tak więcej tu nie będę to jak mnie oszuka to i tak się
    nie połapię.
    co zrobić?

  • 2. Data: 2003-02-04 10:06:16
    Temat: Re: agent kretacz
    Od: a...@p...onet.pl

    > co zrobić?

    Na razie to najlepiej byłoby wysłać do tego agenta wezwanie do zwrotu
    nadpłaconej ( z jego winy - bo w efekcie jego błędnych wyliczeń) składki.
    To pismo należałoby przekazać do wiadomości także inspektoratowi czy oddziałowi
    zakładu ubezpieczeń, na rzecz którego działał agent - własciwemu ze względu na
    siedzibę agenta (bo to do nich poszły pieniędze - a agent pobrał jedynie
    prowizję. Wyznacz im np. 10 dniowy termin od dnia otrzymania wezwania
    sygnalizując zamiar skierowania sprawy do sądu jeśli dobrowolnie ci nie
    zapłaca - a w międzyczasie bombarduj telefonami (inspektorat - bo rozmowy z
    agentem to raczej sensu tu ie mają). Może zadziała :)

    Karina

  • 3. Data: 2003-02-04 10:51:23
    Od: "Katarzyna Sokół" <k...@N...pl>

    Nie jestem prawnikiem, jednak z agentem miałam podobną przygodę.
    Ja wysłałam tylko pismo do jego unit managera i za kilka dni miałam różnice
    na koncie oraz pismo z przeprosinami:))

    --
    Kasik
    GG: 243137