  • 1. Data: 2003-02-03 22:37:34
    Temat: 20 PLN dla lekarza?
    Od: "Nadzibullach" <n...@p...onet.pl>

    Witajcie!!!

    Sprawa wygląda następująco:

    Czekałem w kolejce do kontroli (po złamaniu ręki)
    w AMULATORIUM CHITURGII URAZOWEJ I ORTOPEDII w pewnym mieście.Przede mną w
    kolejce była dziewczyna która kończyła leczenie złamania.Była to jej
    ostatnia wizyta i miałe ze sobą formularz od firmy ubezpieczeniowej który
    miała dac do wypełnienia lekarzowi.Weszła do gabinetu lecz po chwili wyszła
    i zwróciła sie do swojej matki (były razem w poczekalni) o 20 PLN ,które
    lekarz zarządał od niej za wypełnienie tego formularza.Matka owej dziewczyny
    oburzyła sie i powiedziała jej że nie słyszała że za to trzeba płacic.Kazała
    jej wrócić i powiedziac lekarzowi ze nie zapłaci.Za jakiś czas dziewczyna
    wyszła , powiedziała że formularz jest wypełniony (oczywiscie nic nie
    zapłaciła).

    W niedługim czasie będę w takiej samej sytuacji jak owa niewiasta.
    Moje pytanie chyba łatwo odgadnąć.........

    Dziekuje!!!.

  • 2. Data: 2003-02-03 22:46:40
    Temat: Re: 20 PLN dla lekarza?
    Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl>

    Nadzibullach <n...@p...onet.pl>

    > Sprawa wygląda następująco:

    [cut]
> [...]
    > (oczywiscie nic nie zapłaciła).
    >
    > W niedługim czasie będę w takiej samej sytuacji jak owa niewiasta.
    > Moje pytanie chyba łatwo odgadnąć.........

    Idź z matką...

    P.