  • 1. Data: 2010-05-11 09:52:16
    Temat: Zostawiony pies w bloku
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Witam.
    Mam problem od około tygodnia
    Sąsiad z naprzeciwka zostawia psa w mieszkaniu (doberman) na całe dnie.
    Wychodzi do pracy o 7 rano i wraca po 16. Cały ten czas ten pies szczeka i
    wyje. Była już policja ale nic to nie zmieniło. Rozmowy z właścicielem nic
    nie dają.
    Zdaję sobie sprawę że opis tutaj nie odzwierciedla tej sytuacji, ale to jest
    naprawdę bardzo głośne szczekanie i przez te około 8 godzin jest to naprawdę
    nie do wytrzymania. Proszę o jakieś porady.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-05-11 10:01:23
    Temat: Re: Zostawiony pies w bloku
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-11 11:52, Darek. pisze:
    > Zdaj? sobie spraw? ?e opis tutaj nie odzwierciedla tej sytuacji, ale to jest
    > naprawd? bardzo g?o?ne szczekanie i przez te oko?o 8 godzin jest to naprawd?
    > nie do wytrzymania. Prosz? o jakie? porady.

    Ponieważ chyba żaden z grupowiczów nie ma uprawnień doradcy prawnego, to
    niestety porady zapewne i żadnej na zadany problem nie otrzymasz, bo nie
    ma jak. Mogę jednak służyć poradą techniczną w zakresie konfiguracji
    Twojego czytnika: http://www.grzegorz.net/oe/config.php Radzę z niej
    skorzystać zanim napiszesz kolejny list, tym razem nie z prośbą o poradę
    prawną a o dyskusję na ww. temat. Obecna konfiguracja powiem powoduje,
    że strasznie śmiecisz źle ustawionymi polskimi znakami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-05-11 10:20:59
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

> [...]
    > prawną a o dyskusję na ww. temat. Obecna konfiguracja powiem powoduje,
    > że strasznie śmiecisz źle ustawionymi polskimi znakami.

    Mój domyślny vistowaty czytnik wyświetla jego post dobrze i z polskimi
    literami natomiast to co Ty cytujesz to już krzaczki.

  • 4. Data: 2010-05-11 10:24:39
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

> [...]
    > prawną a o dyskusję na ww. temat. Obecna konfiguracja powiem powoduje,
    > że strasznie śmiecisz źle ustawionymi polskimi znakami.

    Dziękuję za pomoc.
    Ustawiłem wszystko wg Twojego opisu.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 5. Data: 2010-05-11 10:42:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 11:52:16 +0200, Darek. napisał(a):

> [...]
    > naprawdę bardzo głośne szczekanie i przez te około 8 godzin jest to naprawdę
    > nie do wytrzymania. Proszę o jakieś porady.

    Poszukaj rady tutaj - zgłoś znęcanie się nad zwierzęciem, poproś o pomoc:
    http://www.toz.pl/?menu=o_nas&zwierzaki=zwierz%EAta

  • 6. Data: 2010-05-11 11:09:16
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 11 Maj, 12:20, "Nostradamus" <l...@o...pl> wrote:

    > Ponieważ chyba żaden z grupowiczów nie ma uprawnień doradcy
    prawnego,

    No w Polsce to chyba nikt nie ma takich uprawnień.

  • 7. Data: 2010-05-12 20:16:13
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Stres separacyjny - może nie wiedzą, że to się leczy. Zaproponuj
    weterynarza, bo pies jest nieszczęśliwy - może to im do rozumu przemówi

    MAc

  • 8. Data: 2010-05-13 09:32:52
    Od: " " <j...@g...pl>

    I przestał szczekać??

    -----

  • 9. Data: 2010-05-13 10:14:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-13 11:32, j...@g...pl pisze:
    > I przestał szczekać??

    Przestał śmiecić....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-05-13 12:11:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Maj, 22:16, MAc <m...@t...poczta.onet.pl> wrote:
    > Stres separacyjny - może nie wiedzą, że to się leczy. Zaproponuj
    > weterynarza, bo pies jest nieszczęśliwy - może to im do rozumu przemówi

    Znajoma miala podobny problem (jako wlascicielka psa) dobrych kilka
    lat temu w Paryzu, tamtejsi zandarmii nie dyskutowli, stwierdzili
    tylko, ze jak przyjda nastepnym razem to juz bedzie mandat...
    Kupila psu obroze elektryczna i w ciagu ~24godzin pies sie nauczyl nie
    szczekac ;)
    Wtedy to troche kosztowalo, teraz juz "grosze", wiec moze zasponsoruj
    psu ;) cos takiego: http://www.elektrycznaobroza.pl/

    WS