  • 21. Data: 2006-02-18 09:05:18
    Temat: Re: Zostalem obrazony
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ape napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:dt2pt7$b3n$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > to ten sam lech gie, co na grupie za kuta** robi?
    > nie masz innej lektury?

    co konretnie zarzucasz tej ksiazce?

    P.

  • 22. Data: 2006-02-18 13:50:51
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > A jeśli jedynym "świadkiem" był dyktafon?

    Gdyby babcia miała wąsy.......

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2006-02-18 13:52:03
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    Przemek R. napisał(a):

    > nazwanie kogos idiota nie zawsze bedzie zniewazeniem.

    Masz całkowita rację. W twoim przypadku było by to stwierdzenie faktu ;)))

  • 24. Data: 2006-02-18 14:18:02
    Od: bbg <v...@c...com>

    On Sat, 18 Feb 2006 10:05:18 +0100
    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    pl> napisał w

    > co konretnie zarzucasz tej ksiazce?

    A czy to nie jest tak, ze aby pisac ksiazki, to trzeba posiadac wiedze?

    A zeby pisac ksiazki prawnicze, trzeba posiadac wiedze prawnicza?

    Jakies wyksztalcenie by sie przydalo do tego, a nie tylko partyjne
    kursy wieczorowe za Gomulki.

  • 25. Data: 2006-02-18 14:18:10
    Od: bbg <v...@c...com>

    On Fri, 17 Feb 2006 15:03:38 +0100
    Leszek <l...@p...fm> wrote:

    > Niepublicznie czyli bez świadka to jest tylko martwy przepis.
    > Jan K. powiedział mi w lesie, na ucho, że jestem głupi Wysoki Sądzie ;)
    > Widzisz ten wyrok??

    W panstwie prawa?

    Tak

  • 26. Data: 2006-02-18 19:27:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    bb
    > A czy to nie jest tak, ze aby pisac ksiazki, to trzeba posiadac wiedze?

    co konretnie zarzucasz tej ksiazce, nie rozumiesz prostego pytania?

  • 27. Data: 2006-02-18 19:29:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Leszek napisał(a):

    > Masz całkowita rację. W twoim przypadku było by to stwierdzenie faktu ;)))

    Mysle ze w naszym przypadku, uniknal bys odpowiezialnosci
    na podsatwie art 31 ust 1 :-)