  • 1. Data: 2006-02-16 01:45:54
    Temat: bazgranie po banknotach
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Czy można pisać, rysować itp. po banknotach, a potem puszczać je dalej w
    obieg? Raz na jakiś czas zdarza mi się mieć w ręce banknot, na którym
    ktoś coś napisał, ale ani ja, ani żaden kasjer się tym specjalnie nie
    przejmował.

    Czy jednak tego rodzaju akt (albo wręcz celowa działalność) grozi
    jakimiś sankcjami?

  • 2. Data: 2006-02-16 11:03:02
    Temat: Re: bazgranie po banknotach
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    Użytkownik "zbihniew"
> [...]
    > przejmował.
    >
    > Czy jednak tego rodzaju akt (albo wręcz celowa działalność) grozi jakimiś

    nie wiem jak w pl, ale w usa zdarza sie spotkac np. liste zakupow na $5
    banknocie :)

    mysle ze to nikomu nie przeszkadza, chociaz w pl nie honoruja niektore banki
    zagranicznej popisanej waluty

  • 3. Data: 2006-02-16 12:34:02
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "r-a-d" <s...@d...com> napisał w wiadomości

    > nie wiem jak w pl, ale w usa zdarza sie spotkac np. liste zakupow na $5
    > banknocie :)

    Praktyczny naród :)
    Nie pomyślałem o tym, a papier się oszczędza ;)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-16 14:40:42
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Huckleberry napisał(a):
    > Praktyczny naród :)
    > Nie pomyślałem o tym, a papier się oszczędza ;)
    > pozdrawiam

    Gorzej jak kupisz nie ze swojej listy, bo już wcześniej ktoś wykorzystał
    tak banknot... :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."

  • 5. Data: 2006-02-16 15:50:42
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "zbihniew" <z...@a...me> napisał w wiadomości

    > Czy jednak tego rodzaju akt (albo wręcz celowa działalność) grozi jakimiś
    > sankcjami?

    Owszem, bazgranie po banknocie moze sie okazac wykroczeniem :)

    Ostatnio w TV byla omawiana sprawa gdzie kobiecie prokurator postawil
    zarzuty za to ze zszywaczem przyczepila 10 zl do kartki papieru :D

    Jacek