  • 291. Data: 2023-08-19 15:35:32
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 14:47, Shrek pisze:

    > A skąd wiesz że pełny?

    Głównie na podstawie wyglądu nagrobka, na którym jest miejsce na tyle
    tabliczek, ilu planuje się pochowanych. Ale możesz użyć szklanej kuli
    przykładowo. Policzenie palcem tabliczek wydaje się bardziej wiarygodne.

    > Jak pół metra nasypiesz to raczej nie wykopią.

    Bo jest jakaś ustawa zabraniająca im głębiej kopać?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 292. Data: 2023-08-19 15:36:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tak łatwo przewieźć przez granicę?
    Nie próbowałem, ale tam jest niezły burdel. Prędzej worek zboża w
    przeciwnym kierunku ujawnią :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 293. Data: 2023-08-19 15:48:05
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 14:50, Shrek pisze:

    > Utrudniania śledztwa, zbeszcześczenia zwłok, obrazu uczuć religijnych,
    > przekroczenie uprawnień jeśli to policjanci;)

    Obraza uczuć religijnych najprędzej. Krematorium, kremówki - to się da
    powiązać ;)

    PD

  • 294. Data: 2023-08-19 15:53:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 15:34, PD pisze:

    > Pół metra ma być nasypane, to dół ma być mniej więcej na metr. No to
    > wbijasz łopatę, a tam wszędzie korzenie - bo to las. Dziki i lisy robią
    > zakłady kiedy się poddasz ;)

    W sumie racja - to nie las tylko jakiś inny nieużytek.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 295. Data: 2023-08-19 15:55:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Głównie na podstawie wyglądu nagrobka, na którym jest miejsce na tyle
    > tabliczek, ilu planuje się pochowanych.

    Eee. często nie.

    > Bo jest jakaś ustawa zabraniająca im głębiej kopać?

    A co ustawa ma do tego> Ustawa zabrani kradzieży moto a jednak zginął.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 296. Data: 2023-08-19 15:56:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie próbowałem, ale tam jest niezły burdel. Prędzej worek zboża w
    > przeciwnym kierunku ujawnią :-)

    Akurat w drugą stronę to przejechały całe pociągi zboża i rozumiesz -
    znikło. Nie wiadomo co się z nim stało;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 297. Data: 2023-08-19 20:00:51
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 15:53, Shrek pisze:

    > W sumie racja - to nie las tylko jakiś inny nieużytek.

    Ciekawe ile "genialnych planów" rozbiło się o tego typu duperelę. Ja bym
    o tym nie pomyślał, gdyby nie to, że w tym roku miałem do wykopania 6
    dołków pod fundament do słupów wiaty na działce. Akurat przy gęstym
    rzędzie drzew. Pomyślałem - dwie godziny roboty, nie pytaj ile się zeszło ;)

    PD

  • 298. Data: 2023-08-19 21:18:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 20:00, PD pisze:

> [...]
    > dołków pod fundament do słupów wiaty na działce. Akurat przy gęstym
    > rzędzie drzew. Pomyślałem - dwie godziny roboty, nie pytaj ile się

    Ostatnio kabel zakopywałem - tylko w zagęszczonym żwirze. No ale skoro
    robert twierdzi, że w zasadzie to policja nie szuka, to nie ma co
    nadmiernie kombinować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 299. Data: 2023-08-19 21:39:23
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 21:18, Shrek pisze:

    > Ostatnio kabel zakopywałem - tylko w zagęszczonym żwirze. No ale skoro
    > robert twierdzi, że w zasadzie to policja nie szuka, to nie ma co
    > nadmiernie kombinować.

    No właśnie. Amatorzy, myślą że jak coś odwiną to zaraz cały aparat się
    ruszy - helikoptery, psy, zomo, pegasus, granatniki. Próbując się przed
    tym zabezpieczyć zostawiają dużo punktów zaczepienia. Zawodowiec powie
    pfff i podrzuci zwłoki w biały dzień pod Belweder.

    PD

  • 300. Data: 2023-08-19 22:47:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 21:39, PD pisze:

> [...]
    > tym zabezpieczyć zostawiają dużo punktów zaczepienia. Zawodowiec powie
    > pfff i podrzuci zwłoki w biały dzień pod Belweder.

    Wydaje się że najskuteczniej owinąć grubym drutem z ciężarkami i do rzeki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!