  • 321. Data: 2023-08-22 22:38:58
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2023 o 01:58, nadir pisze:

    > A skąd od razu pomysł, że niewłaściwej? Użytkuje normalnie, stawia pod
    > blokiem czy sklepem i gdzie tu niewłaściwa opieka? To nie Wawel, motór
    > ma jeździć, a złodziej ma być ścigany i ukarany.

    Zastanawiałeś się kiedykolwiek, czemu takie muzea się zamyka na noc, a w
    dzień dozoruje? Obowiązki właściciela zabytku wynikają z ustawy o
    ochronie zabytków i opiece nad zabytkami nieruchomymi. Do
    najważniejszych obowiązków właściciela zabytku należą:

    - zapewnienie opieki nad zabytkiem, w szczególności poprzez:
    zabezpieczenie zabytku przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub zatarciem
    jego cech historycznych, artystycznych lub naukowych,
    prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych
    przy zabytku,
    prowadzenie badań naukowych nad zabytkiem,
    - popularyzacja i upowszechnianie wiedzy o zabytku oraz jego znaczeniu
    dla historii i kultury,
    - informowanie konserwatora zabytków o wszelkich zmianach dotyczących
    zabytku, w szczególności o zmianach stanu prawnego zabytku, zmianach
    jego otoczenia, uszkodzeniach, zniszczeniach lub zaginięciu zabytku,
    - wykonywanie zaleceń konserwatora zabytków.
    Właściciel zabytku może być zobowiązany do wykonania innych obowiązków,
    w szczególności do:
    - przeprowadzenia remontu lub modernizacji zabytku,
    - udostępnienia zabytku do zwiedzania,
    - uiszczenia opłat za opiekę nad zabytkiem.
    Niewykonanie obowiązków właściciela zabytku może skutkować nałożeniem
    kary przez konserwatora zabytków.

    In concreto, to takiego zabytkowego motocykla należałoby po prostu
    pilnować. Oczywiście w rozsądnym zakresie. Jak przyjadą gangsterzy z
    bronią, to nie musisz oddawać za niego życia. Ale porzucenie na ulicy na
    rok, to przegięcie w drugą stronę.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 322. Data: 2023-08-30 19:32:27
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Płacisz za smarowanie kremem zajadów od śmiechu ;-)))
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
    GcQaKXo_pdvbuKKzm22KAiWX2x_PjXukpZqjsXG6_IyxjJlOlyXW
    -01XLhCdUVB7rfdcKbQ&usqp=CAU

    -----

  • 323. Data: 2023-08-31 10:14:08
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Polakowi w Anglii też przypasowało.
    Że niby nasz 30- latek zgwałcił jakąś 50+ Angielkę. No q.... za pieniądze by nikt z
    nas nie chciał :-((

    -----

  • 324. Data: 2023-08-31 10:15:23
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Tyłem??

    -----

  • 325. Data: 2023-08-31 16:08:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Aug 2023 10:14:08 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Polakowi w Anglii też przypasowało.
    > Że niby nasz 30- latek zgwałcił jakąś 50+ Angielkę. No q.... za pieniądze by nikt z
    nas nie chciał :-((

    Moze imigrantka i dobrze utrzymana.
    A nasz był ... mocno nietrzeźwy.

    Ale jesli DNA pasowało ... pasowało bo zgwałcił, czy znów przypadek
    jak 1:72 ?

    J.