  • 1. Data: 2006-07-03 04:17:12
    Temat: Zgloszenie przestepstwa
    Od: "Mirek" <k...@i...pl>

    jezeli chcialbym osobiscie na policji zglosic podejrzenie o popelnieniu
    przestepstwa ale pozostac anonimowy dla przestepcy czy jest to mozliwe? Czy
    moze to odpada gdyz bede wzywany np jako swiadek?

  • 2. Data: 2006-07-03 05:30:09
    Temat: Re: Zgloszenie przestepstwa
    Od: stern <s...@0...pl>

    Mirek napisał(a):
    > jezeli chcialbym osobiscie na policji zglosic podejrzenie o popelnieniu
    > przestepstwa ale pozostac anonimowy dla przestepcy czy jest to mozliwe?

    tak, napisz anonim

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-07-03 07:44:00
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał :

    > tak, napisz anonim

    i teraz pytanie nr 2 :
    czy donosy anonimowe sa trakotowane powaznie ?
    tzn czy sa traktowane na rowni z donosami "imiennymi" ?

    pozdro!

    --
    ARO

  • 4. Data: 2006-07-03 09:02:52
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Raczej pisałbym do prokuratury, niz policji.
    I pisałbym o podejrzeniu popełnienia przestepstwa, inaczej możesz samemu odpowiadać
    za niesłuszne pomówienie.
    JaC

  • 5. Data: 2006-07-03 09:25:35
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "ARO" <n...@d...mejla> napisał
    > i teraz pytanie nr 2 :
    > czy donosy anonimowe sa trakotowane powaznie ?
    > tzn czy sa traktowane na rowni z donosami "imiennymi" ?

    Nie mogą być traktowane na równi z zawiadomieniami oficjalnymi. Donosy
    anonimowe mogą spowodować zainteresowanie się organów na drodze czynności
    operacyjno-rozpoznawczych, które same w sobie nie stanowią dochodzenia ani
    śledztwa, jednakże wyniki takich czynności mogą być podstawą do wszczęcia
    dochodzenia lub śledztwa, jeśli informacje się potwierdzą. Jednakże organ,
    który otrzymał oficjalne zawiadomienie, ma o wiele większe możliwości prawne
    działania, niż prowadząc czynności operacyjne z anonimu. Tak, więc anonim z
    pewnością może stanowić informację dla organu, jednakże bez potwierdzenia
    nie pozwala na wszczęcie postępowania procesowego. Anonimy wcale nie muszą
    spowodować zainteresowania organów, wszystko zależy od jego treści, oceny
    realności, innych informacji, które organ już posiada na dany temat,
    prowadzone sprawy itp. Generalnie zawiadomienia oficjalne wymuszają podjęcie
    określonych czynności procesowych, a anonimy tylko pośrednio mogą pomóc w
    podjęciu takich czynności.

  • 6. Data: 2006-07-03 10:01:12
    Od: "Mirek" <k...@i...pl>

  • 7. Data: 2006-07-03 10:03:10
    Od: "Mirek" <k...@i...pl>

    ">> jezeli chcialbym osobiscie na policji zglosic podejrzenie o popelnieniu

    > tak, napisz anonim

    myslalem o tym ale to jest troche skomplikowana sprawa i musialbym raczej
    slownie wytlumaczyc gdyz wtedy sa tez duze szanse ze inaczej mogli by
    potraktowac niepowaznie ta sprawe szczegolnie z bylby to anonim.

  • 8. Data: 2006-07-03 11:56:01
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mirek napisał(a):
    > jezeli chcialbym osobiscie na policji zglosic podejrzenie o popelnieniu
    > przestepstwa ale pozostac anonimowy dla przestepcy czy jest to mozliwe?
    > Czy moze to odpada gdyz bede wzywany np jako swiadek?

    Możesz wysłać anonim. Wszystkie anonimy są rozpatrywane.

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2006-07-03 13:13:43
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

    W tej chwili ta osoba prawdopodobnie popelnia cos nielegalnego wrecz
    przestepstwo .Nie chce opisywac szczegolow.Lecz nie wiem w jakim miejscu
    jest a znam tylko nr tel. Czy policja bawila by sie i czy to sie da
    namierzyc dzieki komorce dokladnie gdzie taka osoba przebywa laczniez
    adresem czyli np w tym a tym promieniu do 20 czy 50 metrow napewno ta osoba
    jest ? Dodam ze ta osoba ma nr komorkowy zagraniczny.

  • 10. Data: 2006-07-03 13:15:20
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

    "Gdyby to byl anonim czy by podejmowala az takie srodki?