  • 1. Data: 2006-07-02 19:22:43
    Temat: powadzenie księowości na umowę zlecenie
    Od: katarzyna <kasia74@no_spam.autograf.pl>

    Czy nie mając certyfikatu MF na usługowe prowadzenie ksiąg mogę
    prowadzić księgowość w spółce z o.o.?
    Jeżeli nie to na podstawie jakiego przepisu.
    Z góry dziękuję za pomoc
    Kasia

  • 2. Data: 2006-07-02 20:56:38
    Temat: Re: powadzenie księowości na umowę zlecenie
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Czy nie mając certyfikatu MF na usługowe prowadzenie ksiąg mogę prowadzić
    > księgowość w spółce z o.o.?
    > Jeżeli nie to na podstawie jakiego przepisu.
    > Z góry dziękuję za pomoc

    Za ksiegi handlowe i ich poprawnosc odpowiada kierownik jednostki. Nawet nie
    glowny ksiegowy, ale wlasnie kieownik jednostki, czyli najblizej zarzad
    spolki z o.o. Moze sobie ksiegi prowadzic sam, a moze sobie kogos wynając,
    na wlasna odpowiedzialnosc.