  • 1. Data: 2006-07-02 21:22:26
    Temat: Agencja ochrony ? czy etatowy portier ?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    W przypadku biurowca, gdzie mieści się kilkanaście różnych firm, z czego
    conajmniej 3 prowadzą biuro całodobowe np. monitoring urządzeń, korporacja
    taxi czy coś w tym stylu, więc budynek otwarty 24godz/dobęna to w takim
    budynku na dole posadzić:

    Wariant A: etatowego portiera zatrudnianego przez własciciela budynku
    Wariant B: agenta ochrony z agencji ochrony
    Wariant C: nikogo nie sadzać, wywiesić tylko czytelne znaki i tabliczki do
    której firmy jak trafić

    ekonomicznie wiadomo: C = najtańsze rozwiązanie, A = najdroższe, ale oprócz
    ekonomicznych - jakie są wady i zalety poszczególnych opcji ?

    a prawne zagadnienia w przypadku jakiegoś zdarzenia ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-07-02 23:13:55
    Temat: [OT]Re: Agencja ochrony ? czy etatowy portier ?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
> [...]
    >
    > ekonomicznie wiadomo: C = najtańsze rozwiązanie, A = najdroższe, ale oprócz
    > ekonomicznych - jakie są wady i zalety poszczególnych opcji ?

    No nie wiem czy C jest takie ekonomiczne. Gdyby tak było, nie byłoby w
    co drugim biurowcu ochrony/portierni na dole, tylko każdy by sobie łaził
    jak chce.

    Ale widać straty różnej natury skłaniają do powszechego stosowania
    wariantu A lub B, i widzę tutaj nic jak rachunek ekonomiczny.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-07-03 06:05:21
    Temat: Re: Agencja ochrony ? czy etatowy portier ?
    Od: "remarque77" <r...@n...onet.eu>

    no a ja mogę polecić tanich portierów, jeżeli okolice
    katowic.

  • 4. Data: 2006-07-03 12:40:19
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Umowa z firmą, inaczej etatowiec ciągle bedzie chory itp. - co wtedy zrobisz ??
    JaC