  • 1. Data: 2004-03-01 19:18:45
    Temat: Zatrudnienie u ojca??
    Od: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl>

    Witam
    Interesuje mnie sprawa czy jesli ojciec posiada firme to moge się u niego
    zatrudnić?? czy musze być współwłascicielem czy współpracownikiem. Słyszałem
    wersje ze musi być współpracownikiem lecz nie jestem teraz pewien. Prosze o
    szybka odpowiedź

    Z góry dziekuje

    Pozdrawiam
    Dawid Partyka
    S...@w...cdrinfo.totakzewytnij.pl

  • 2. Data: 2004-03-02 00:31:37
    Temat: Re: Zatrudnienie u ojca??
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Jeśli nie ukończyłeś podstawufki, to nie morzesz sie nigdzie przyjonć, nawet
    ó taty.
    (patrz post wyRZej)

  • 3. Data: 2004-03-03 00:00:49
    Od: "grzegorz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl> napisał w
    wiadomości news:c203of$60s$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > Interesuje mnie sprawa czy jesli ojciec posiada firme to moge się u niego
    > zatrudnić??

    Nie ma zadnych ograniczen (poza wspomnianym wiekowym)

    --
    Pozdr
    Grzegorz