  • 1. Data: 2004-03-01 19:30:05
    Temat: Ubezpieczenia, PZU, szkoda z AC, kserokopia akt
    Od: "Sewer" <s...@n...com>

    Witam,

    W inspektoracie PZU rozliczającym szkodę komunikacyjną z AC odmówiono mi
    wydania kserokopii akt dotyczących wyceny szkody. Czy PZU może odmówić
    wydania odpisu z akt tłumacząc się iż, postępowanie nie jest zakończone (w
    tym wycena, konieczne kolejne oględziny)?

    Jeżeli ubezpieczyciel ma obowiązek wydać odpis z akt na kazdym etapie
    postepowania to jak to wyegzekwować? Wynająć adwokata do uzyskania
    kserokopii z akt?

    Pozdrawiam,

    Sewer

  • 2. Data: 2004-03-01 19:40:58
    Temat: Re: Ubezpieczenia, PZU, szkoda z AC, kserokopia akt
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sewer" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    om...

    > Jeżeli ubezpieczyciel ma obowiązek wydać odpis z akt na kazdym etapie
    > postepowania to jak to wyegzekwować? Wynająć adwokata do uzyskania
    > kserokopii z akt?

    I co ten adwokat, będzie się z nimi bił? Ja bym na piśmie zażądał wydania,
    to może coś pomoże.