  • 1. Data: 2007-11-28 11:38:04
    Temat: Zakup usługi przez DG
    Od: gollum <n...@u...pl>

    zapłata, i... nie dziala tak jak powinno
    generalizuj, chodzi o serwer www.
    razem z serwerem miala byc tez poczta email, ktora nie dziala, gdyz jest
    poblokowana.
    na jakiej podstawie mozna rozwiazac umowe i zadac zwrotu pieniedzy?
    usluga zostala oplacona 2 dni temu.

  • 2. Data: 2007-11-28 12:11:09
    Temat: Re: Zakup usługi przez DG
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > zapłata, i... nie dziala tak jak powinno
    > generalizuj, chodzi o serwer www.
    > razem z serwerem miala byc tez poczta email, ktora nie dziala, gdyz jest
    > poblokowana.

    Ale co to znaczy "poblokowana"? Operator serwera Ci ją jakoś poblokował?

    > na jakiej podstawie mozna rozwiazac umowe i zadac zwrotu pieniedzy?
    > usluga zostala oplacona 2 dni temu.

    Jeśli odpowiedź na moje powyższe pytanie jest negatywna, to nie.
    Operator serwera absolutnie nie może odpowiadać za to, że np. ktoś
    gdzieś zablokuje dochodzenie listów z tego serwera.

    A może chodzi Ci o to, że np. dostawca internetu blokuje Ci porty i nie
    możesz się połączyć na POP3/IMAP/SMTP? W takim razie to też nie wina
    operatora serwera.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-11-28 12:30:47
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]

    > A może chodzi Ci o to, że np. dostawca internetu blokuje Ci porty i nie
    > możesz się połączyć na POP3/IMAP/SMTP? W takim razie to też nie wina

    Przed oplaceniem uslugi dowiadywalem sie na infolinii, czy konta
    pocztowe beda dzialac (w ramach wykupionej uslugi). Otrzymalem
    informacje, ze beda.
    W okresie testowym nie mozna bylo tego sprawdzic, gdyz aby zalozyc konto
    emailowe musze miec najpierw przedelegowana domene, a firma nie
    przypisuje domen do dnsow dla kont testowych. Po oplaceniu uslugi
    zalozylem konto mailowe w domenie i okazuje sie, z konta mozna wyslac
    wiadomosci, natomiast na konto nie dochodza zadne maile (Access denied).
    Po moim mailowym zapytaniu otrzymalem informacje, iz to poprawne
    zachowanie gdyz usluga poczty elektronicznej nie jest uruchomiona.

  • 4. Data: 2007-11-28 12:55:46
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Przed oplaceniem uslugi dowiadywalem sie na infolinii, czy konta
    > pocztowe beda dzialac (w ramach wykupionej uslugi). Otrzymalem
    > informacje, ze beda.

    Masz na to papier/mail/nagranie rozmowy?

    Jeśli tak, to standardowo - usługa nie spełnia parametrów wymienionych w
    specyfikacji.

> [...]
    > Po moim mailowym zapytaniu otrzymalem informacje, iz to poprawne
    > zachowanie gdyz usluga poczty elektronicznej nie jest uruchomiona.

    Dlaczego wykupiłeś usługę, której pełne parametry prawdopodobnie znasz
    tylko z rozmowy na infolinii? Jeśli nie masz dowodów, to leżysz.

  • 5. Data: 2007-11-28 13:43:47
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Masz na to papier/mail/nagranie rozmowy?
    >
    > Jeśli tak, to standardowo - usługa nie spełnia parametrów wymienionych w
    > specyfikacji.

    Prawdopodobnie - nie skonfigurowałeś tego jeszcze.
    Jeśli firma, z któej usług próbujesz korzystać, ma infolinię, to nie jest to
    jakaś firma-krzak. Poproś na infolinii, by zrobili tak, żeby było dobrze.

    Jeśli przenosiłeś domenę:
    Po przeniesieniu domeny z innego serwera przez parędni dzieją się cuda.
    Odbieraj pocztę z nowego i starego serwera przez ten czas, a i starego dostawcy.
    Jeśli stary dostawca wyłączył jużusługę, a nie zdjął wpisów z dnsów, część poczty
    może przepaść, i to nie jest wina nowego dostawcy, tylko niedogrania spraw
    związanych z przeniesieniem domeny.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB

  • 6. Data: 2007-11-28 14:59:50
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Prawdopodobnie - nie skonfigurowałeś tego jeszcze.

    Wszystko jest skonfigurowane poprawnie

    > Jeśli firma, z któej usług próbujesz korzystać, ma infolinię, to nie jest to
    > jakaś firma-krzak. Poproś na infolinii, by zrobili tak, żeby było dobrze.

    Proszenie nic nie daje, dwukrotnie dzial techniczny zapewnial mnie, ze
    za chwile wszystko bedzie dzialac. Trzecim razem powiedzieli, ze sie nie
    da. Firma to Netia.

> [...]
    > może przepaść, i to nie jest wina nowego dostawcy, tylko niedogrania spraw

    Nie jestem laikiem jesli chodzi o caloksztalt przenoszenia domen itd,
    wiem jak wszystko dziala. Otrzymuje zwrotke z serwera Netii ze dostep do
    skrzynki/uslugi jest zabroniony.