  • 1. Data: 2007-11-28 10:41:16
    Temat: internetowa powiedzmy ksiegrania Mareno
    Od: "Daria" <d...@w...pl>

    Zamowilam i zaplacilam za pozycje grubo ponad miesiac temu.
    Po moich kilku mailach lakonicznie mi odpisali (zwracajac sie do Pana,
    jestem Pani)
    ze maja jakis balagan w magazynach bla bla bla i w sumie nie wiadomo kiedy
    dostane zakupiony towar

    Prosze o porade - mieli w ofercie towar ktory zamowilam i zaplacilam z gory
    przelewem

    Towaru mi nie dostarczyli - co moge zglosic do odopowiednich organow w tej
    sytuacji?

  • 2. Data: 2007-11-28 16:56:48
    Temat: Re: internetowa powiedzmy ksiegrania Mareno
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Daria wrote:

> [...]

    Nic, dopoki nie zrezygnujesz z transakcji. Po tym jak poinformujesz ich
    (polecony za potwierdzeniem) beda mieli 14 dni na zwrot $. Jak nie zwroca to
    wtedy mozesz "zglaszac do organow".

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2007-12-18 22:37:58
    Od: Hildegarda <p...@i...pl>

    A ja tam bym na Twoim miejscu poczekała, bo szkoda się szarpać, a
    powiem szczerze, że ja mam z nimi jakoś dobre doświadczenia i mój
    chłopak też, więc hm ...może im coś nie poszło poprostu. Z tego co
    wiem mareno zostało kupione przez jakiegoś inwestora i teraz to pewnie
    pod każdym wzgledem lepiej będzie. Nie sądzę bowiem, aby księgarnia
    taka ,bądź co bądź spora, chciała kogoś okanować na kikadziesiąt
    pln ...bo takie coś się nie opłaca.