  • 1. Data: 2007-01-08 23:24:53
    Temat: Wyrok z uzasadnieniem
    Od: "Ala&Darek" <a...@w...pl>

    ile czasu ma Sedzia na sporzadzenie i wysłanie wyroku z uzasadnieniem w
    sprawie karnej wydając wyrok

  • 2. Data: 2007-01-08 23:37:09
    Temat: Re: Wyrok z uzasadnieniem
    Od: " Falkenstein" <f...@W...gazeta.pl>

    Ala&Darek <a...@w...pl> napisał(a):

    > ile czasu ma Sedzia na sporzadzenie i wysłanie wyroku z uzasadnieniem w
    > sprawie karnej wydając wyrok

    Za mało.

  • 3. Data: 2007-01-09 07:28:01
    Od: "mm" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Ala&Darek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ile czasu ma Sedzia na sporzadzenie i wysłanie wyroku z uzasadnieniem w
    > sprawie karnej wydając wyrok

    14 dni od zlozenia wniosku o to.
    Jest to jednak termini instrukcyjny co oznacza,
    ze jesli nie zostanie dochowany to strona nic
    na tym nie ,,zyskuje''

  • 4. Data: 2007-01-09 08:10:54
    Od: "Ala&Darek" <a...@w...pl>

    > 14 dni od zlozenia wniosku o to.
    > Jest to jednak termini instrukcyjny co oznacza,
    > ze jesli nie zostanie dochowany to strona nic
    > na tym nie ,,zyskuje''

    Co mogę zrobić jeżeli przez 35 dni od złozenia wniosku brak odpowiedzi?

  • 5. Data: 2007-01-09 08:30:28
    Od: " Falkenstein" <f...@W...gazeta.pl>

    Ala&Darek <a...@w...pl> napisał(a):

    > Co mogę zrobić jeżeli przez 35 dni od złozenia wniosku brak odpowiedzi?

    Nic. Jak uzasadnienie będzie napisane to je dostaniesz. Nikt nie robi ci na
    złość. Wyobraź sobie że sędzia najprawdopodobniej ma do napisania nie tylko to
    twoje uzasadnienie ale i kilka innych i może nie mieć możliwości poświęcenia
    na jego napisanie kolejnych kilku - kilkunastu godzin. Jak przyjdzie twoja
    kolej to dostaniesz uzasadnienie.

  • 6. Data: 2007-01-09 09:32:56
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    --
    www.radca.krakow.pl
    Użytkownik " Falkenstein" <f...@W...gazeta.pl> napisał w

    > Nic. Jak uzasadnienie będzie napisane to je dostaniesz.

    Tu się nie zgodzę.
    1. Spytac w sekretariacie czy juz jest (czasem to moze wina poczty -
    ostatnio przez strajki i swieta listy z sadu docieraja do mnie po miesiacu)
    2. Jesli nie ma - spytac w sekretariacie kiedy przewodniczacy wydzialu
    przyjmuje strony i porozmawiac z przewodniczacym - ten powinien wplynac na
    sedziego
    3. Jesli i to nie poskutkuje - napisac skarge do prezesa sadu z prosba o
    objecie postepowania nadzorem.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 7. Data: 2007-01-09 09:33:40
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

  • 8. Data: 2007-01-09 09:59:22
    Od: "Ala&Darek" <a...@w...pl>

> [...]
    > poświęcenia
    > na jego napisanie kolejnych kilku - kilkunastu godzin. Jak przyjdzie twoja

    Na wyrok czekałem 14,5 roku i od 5 lat po dziesiatkach skarg dostałem wyrok,
    który mam dawno odsiedziany w areszcie łącznie z grzywną. Może tez byś sie
    zdziwił ze najpierw jesteś aresztowany łacznie 2 areszty w sumie razem 11
    miesiecy i 13 dni i po 14,5 roku okazuje sie ze otrzymujesz karę 5 miesiecy
    i 6 miesiecy i 13 dni na poczet grzywny bezwzglednego pozbawienia wolnosci
    ponieważ tyle byłęs w areszcie?

  • 9. Data: 2007-01-09 10:02:25
    Od: "Ala&Darek" <a...@w...pl>

    ?

> [...]
    > sedziego
    > 3. Jesli i to nie poskutkuje - napisac skarge do prezesa sadu z prosba o

    Prezes wyraził zgodę na termin do 11 stycznia. 18 lutego sprawa sie
    przedawnia, chce tylko wyrok z uzasadnieniem. W jaki sposób mogę
    wyegzekwować?

  • 10. Data: 2007-01-09 20:07:30
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Ala&Darek napisał(a):
    > Prezes wyraził zgodę na termin do 11 stycznia.

    to co najmniej do 11 poczekasz

    KG