  • 1. Data: 2007-01-08 21:35:18
    Temat: jak zatrudnić legalnie fachowca bez firmy
    Od: lukasz-s <lukasz-s/malpa/o2/kropka/pl>

    Witam!
    Gość jest dobry, polecony drobiazgi już mi robił, ale nie ma firmy.
    Zakłada, ale chce skorzystać z jakiegoś programu UE i formalności się
    przeciągają. Jak moge go zatrudnić jako osoba fizyczna. Czy umowa o
    dzieło może byc podpisana między osobami fizycznymi, do tej pory zawsze
    spotykałem sytuację, gdy jedna strona to była firma. Co dalej - zgłosić
    do US? ZUS-u? Chcę to zrobić legalnie i mogę opłacić składki itp. tylko
    jakie :-).
    --
    Pozdr
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-01-08 21:42:56
    Temat: Re: jak zatrudnić legalnie fachowca bez firmy
    Od: Piotr <p...@u...ru>

    Użytkownik lukasz-s napisał:
> [...]
    > spotykałem sytuację, gdy jedna strona to była firma. Co dalej - zgłosić
    > do US? ZUS-u? Chcę to zrobić legalnie i mogę opłacić składki itp. tylko

    A czy programem z którego ten fachowiec chce skorzystać nie jest
    przypadkiem dotacja z EFS dla bezrobotnych na utworzenie własnej
    działalności? W takim przypadku wszystkie legalne możliwości
    zatrudnienia go odpadają do czasu aż zarejestruje działalność - inaczej
    nie dostanie on dotacji.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-09 02:49:05
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Piotr" <p...@u...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    > działalności? W takim przypadku wszystkie legalne możliwości
    > zatrudnienia go odpadają do czasu aż zarejestruje działalność - inaczej

    Sprawdz ile moze zarobic osoba bezrobotna z prawem do zasilku .
    Wynagrodzenie z tytulu umowy o dzielo/zlecenie ..........

    Jaca

  • 4. Data: 2007-01-09 18:19:35
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: fotomania [Tue, 9 Jan 2007 03:49:05 +0100]:

    > Sprawdz ile moze zarobic osoba bezrobotna z prawem do zasilku .
    > Wynagrodzenie z tytulu umowy o dzielo/zlecenie ..........

    Zdaje się, że około 0,00zł ;-)

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *

  • 5. Data: 2007-01-09 21:23:00
    Od: lukasz-s <lukasz-s/malpa/o2/kropka/pl>

    Dnia Mon, 08 Jan 2007 22:42:56 +0100, Piotr napisał(a):

> [...]
    > działalności? W takim przypadku wszystkie legalne możliwości
    > zatrudnienia go odpadają do czasu aż zarejestruje działalność - inaczej

    Firma ma być na żonę, więc to chyba nie będzie problem. Pytanie
    pozostaje otwarte czy ja mogę z kimś podpisać umowę o dzieło. Jeśli tak
    to jakie są dalsze formalności.
    Łukasz