  • 41. Data: 2006-06-07 20:51:10
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę "mailem"
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    [ciach...]

    Szkoda mojego czasu, jak do kogoś nic nie dociera.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 42. Data: 2006-06-07 20:52:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    [ciach bzdury ...]

    A może ty piszesz z jakiegoś zamkniętego ośrodka psychiatrycznego?

  • 43. Data: 2006-06-07 20:53:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    [ciach bzdury ...]

    Przeczytaj to co pisałeś, to co ja pisałem. Pomyśl, a może cię oświeci.
    A jeśli nie to trudno.

  • 44. Data: 2006-06-07 20:54:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e67ec0$snd$5@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Jotte napisał(a):
    > [ciach...]
    > Szkoda mojego czasu, jak do kogoś nic nie dociera.
    Nie przesadzaj, to nic takiego cennego, niemniej - nie marnuj. Prosi cię
    ktoś? Myślisz, że coś się stanie strasznego jak nie napiszesz posta na
    grupę?
    --
    Jotte

  • 45. Data: 2006-06-07 20:54:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Po prostu jesteś żałośnie zakompleksiony, potrzebujesz (być może nie do
    > końca świadomie) czegoś co pozwoli ci nawet w tak iluzoryczny sposób
    > podbudować pokrzywione ego. Współczuję ci, ale bez przesady, bo twoja
    > megalomania jest juz męcząca. Masz coś do powiedzenia z konkretnym
    > uzasadnieniem, to pisz, a nie - to spadaj leczyć kompleksy gdzie indziej.

    Z czego to spisałeś? Bo nie podejrzewam cie o tak głębokie myśli ...

  • 46. Data: 2006-06-07 20:56:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e67ego$snd$7@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Przeczytaj to co pisałeś, to co ja pisałem. Pomyśl, a może cię oświeci.
    Nie mogę ci napisać tego samego. Ja nie mam nadziei.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2006-06-07 20:57:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e67ee7$snd$6@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Jotte napisał(a):
    > [ciach bzdury ...]
    > A może ty piszesz z jakiegoś zamkniętego ośrodka psychiatrycznego?
    Oj Johnson, Johnson, ależ ty jesteś dziecinny...
    Po co takie wstawki, znowu cię naszło, masz jakiś atak?

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2006-06-07 21:03:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Myślisz, że coś się stanie strasznego jak nie napiszesz posta na
    > grupę?

    Może jak nie sprostuje twoich głupich wypowiedzi to ktoś ich posłucha i
    poniesie szkodę.

  • 49. Data: 2006-06-07 21:04:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e67eiu$snd$8@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Z czego to spisałeś? Bo nie podejrzewam cie o tak głębokie myśli ...
    Ty, a jakbyś tak przestał w ten sposób? To co by się stało? Pomyśl - jakbyś
    tak znormalniał, uspokoił się, dzielił się porcją wiedzy jaką być może
    posiadasz dla pożytku grupowiczów i pomagania im, a nie dla zaspokajania
    jakichś chorych potrzeb. Spróbuj chociaż, facet, co? Jak ci nie wyjdzie, to
    znów ci odwali najwyżej, ale wysil się - zachęcam.

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2006-06-07 21:11:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e67f2o$snd$9@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Może jak nie sprostuje twoich głupich wypowiedzi to ktoś ich posłucha i
    > poniesie szkodę.
    A jak ktoś posłucha twoich kretyńskich "sprostowań" i sobie zaszkodzi to cię
    nie boli?
    Zrozum, gostku, że nie na tym polega idea wymiany poglądów. Dyskutuje się
    rzeczowo, spokojnie, wyjaśnia i uzasadnia stanowisko (nawet jeśli się jest
    go pewnym i drażni czyjeś - byc może - niezrozumienie), przekonuje się do
    swoich racji. A ty, chłopie, co robisz? Zastanów sie nad sobą - naprawdę nie
    potrafisz być normalny?

    --
    Jotte