  • 11. Data: 2003-07-04 23:23:08
    Temat: Re: Wypadek na rowerze !!!
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | | |
    | | |
    | |

    | Wcale nie bzdura. To ubezpieczenie, to jest od następstw od
    nieszczęśliwych
    | wypadków w pracy oraz w drodze do i z pracy.

    Mowa była o kwalifikacji wypadku, a nie o rodzaju ubezpieczenia.

    Zresztą ubezpieczenia NNW w PZU (indywidualne bądź grupowe) obejmują pełen
    zakres ochrony ubezpieczeniowej - 24h. Nie ma tu znaczenia rodzaj wypadku,
    wypłata odszkodowania następuje w przypadku trwałego uszczerbku na zdrowiu
    lub śmierci plus ewentualnie inne dodatkowe świadczenia (z dodatkowych
    umów).

    W przypadku ubezpieczenia w ZUS wypłaty nie będzie.

    Andrzej K.

  • 12. Data: 2003-07-05 08:37:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ale w ZUS już nie obejmuje pełnego ubezpieczenia.

  • 13. Data: 2003-07-05 10:22:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Jul 2003, Wojciech Szweicer wrote:
    [...]
    >+ > Rzecz która może być krytyczna wobec uchylających się ubezpieczeń:
    >+ > masz "na papierze" że nie byłeś pijany ?
    >+
    >+ Jak to? Musi udowadniać swoją niewinność?

    Niekoniecznie :) Ale zdejmuje jedną z istotnych ścieżek "czepiania
    się" ubezpieczycieli; faktycznie użyłem złego określenia z "krytycz-
    nością", thx za korekty :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-07-05 11:20:07
    Od: "Grzegorz Stokwisz" <m...@w...szczecin.pl>

    Użytkownik "januszek"
    <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wycia
    c].irc.pl> napisał w
    wiadomości news:fs6bgvo50jqspic0vtqk5m9rpvvnhr9h5u@4ax.com...

    > Bo jechal do pracy.
    >
    > januszek

    od jakiegos czasu ubezpieczenie juz tego nie obejmuje o ile mi wiadomo.

  • 15. Data: 2003-07-06 12:15:47
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Ale w ZUS już nie obejmuje pełnego ubezpieczenia.

    Oczywiście, dotyczy tylko wypadków przy pracy. Dlatego rozróżnienie rodzaju
    wypadku jest istotne.

    Andrzej K.