eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji] › W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez
    zakazu publikacji]
    Date: Wed, 30 Dec 2020 14:57:10 +0100 (CET)

    IMHO jedyną (solidną) podstawą zakazu mogło być udawanie "urzędowego
    znaku drogowego". Brak zakazu publikacji to nie zakaz dochodzenia
    odszkodowania za publikacje. Ja na miejscu Staszewskiego by się za
    bardzo nie cieszył, jak jeszcze dwie sprawy w toku to szansa że któryś
    sąd orzeknie "znacząco inaczej" jest sporawa (IMHO 1/3).

    https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/532663-sad-po-str
    onie-aktywisty-lgbt-staszewski-oglasza-triumf

    --
    A. Filip