  • 1. Data: 2004-01-03 20:23:08
    Temat: Uniewaznienie malzenstwa
    Od: "Pingwin" <p...@o...pl>

    Witam

    poszukuje info w jaki sposob mozna uniewaznic malzenstwo i gdzie sie najlepiej
    udac (prawnicy - czekam na propozycje).

    pozdrawiam

    P.

  • 2. Data: 2004-01-03 20:34:31
    Temat: Re: Uniewaznienie malzenstwa
    Od: Dredd<...@...pl>

    Małżeństwo cywilne czy kanoniczne?
    Cywilne tylko i wyłącznie w Sądzie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-01-03 22:58:45
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pingwin" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > poszukuje info w jaki sposob mozna uniewaznic malzenstwo i gdzie sie
    najlepiej
    > udac (prawnicy - czekam na propozycje).

    Unieważnienie małżeństwa to bardzo rzadko występujący przypadek Może ono
    nastapić tylko wówczas, gdy małzeństwo zostało zawarte pomimo istnienia
    przeszkód prawnych:

    1. Małzonek był ubezwłasnowolniony
    2. małzonek nie osiągnął wymaganego prawem wieku
    3. małżonek pozostaje w innym, wcześniejszym związku małżeńskim
    4. małzonkowie są ze sobą spokrewnieni lub spowinowaceniu w stopniu
    wykluczającym małżeństwo między nimi
    5. oświadczenie o wstąpieniu w związek małżeński złozono pod wpływem błędu,
    groźby lub podstepu.

    Jesteś pewien, że nie chodzi ci o rozwiązanie małżeństwa (rozwód)?

    Rodrig F.

    PS

    Coś mi tu zalatuje trollem... ale to pewnie dlatego, że właśnie wróciłem z
    seansu "Władcy Pierscieni"

  • 4. Data: 2004-01-05 19:37:17
    Od: "wodzu" <w...@o...no.spam.pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Małżeństwo cywilne czy kanoniczne?
    > Cywilne tylko i wyłącznie w Sądzie

    z kanonicznym jest troche wiecej zachodu, ale tez musi byc wyrok dwoch
    instancji sadu koscielnego

    --
    Życie jest piękne, a później sie trzeźwieje

    pozdr.
    Wodzu
    gg: 1500575