  • 1. Data: 2004-10-30 19:10:46
    Temat: Umowa o dzieło a ZUS
    Od: "Schodek" <s...@w...pl>

    Witam i mam pytanko,

    moja żona podjęła pracę na umowie o dzieło. Dotychczas była ubezpieczona na
    moim ZUSie (rodzinny z umowy o pracę) jako, że była nie pracująca.
    Co mamy teraz zrobić? Musi się ubezpieczyć czy też może pozostać
    ubezpieczona z mojego ZUSu?

    z góry dziękuję za info.

    Pozdrawiam

    Schodek

  • 2. Data: 2004-11-01 21:50:58
    Temat: Re: Umowa o dzieło a ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Oct 2004, Schodek wrote:

    >+ Witam i mam pytanko,
    >+
    >+ moja żona podjęła pracę na umowie o dzieło.

    Nie "pracę" w "wykonania dzieła"....

    >+ Dotychczas była ubezpieczona na
    >+ moim ZUSie (rodzinny z umowy o pracę) jako, że była nie pracująca.

    IM*H*O jest dalej "niepracująca".
    ZUS to parapodatek, polecam grupę .podatki bo ja np. ZUSologiem jestem
    marnym :)

    pozdrowienia, Gotfryd