  • 1. Data: 2004-10-30 17:13:06
    Temat: Sprawa w Śadzie Grodzkim - można się dowiedzieć kiedy?
    Od: "nm" <n...@w...pl>

    Jak w temacie. 2 miesiące temu miałem kolizję. Policjant chciał mnie
    obwinić - nie przyjąłem mandatu. Sprawa wylądowała w Sądzie. Od tego czasu
    (2 miesiace) nie było żadnego kontaktu w tej sprawie. Za 3 tygodnie
    wyjeżdżam na około 1,5 miesiąca i jeśli odbędzie się rozprawa w tym
    czasie,to nie będe mógł w niej uczestniczyć.Teraz pytania: czy można ją
    przesunąć? Czy można sie już teraz dowiedzieć na kiedy jest zaplanowana taka
    rozprawa? Co tracę, jeśli mnie na niej nie będzie?

    Z góry dzieki z odpowiedzi, pozdrawiam!