  • 1. Data: 2004-10-30 17:17:58
    Temat: Co moge zrobić z samochodem po kolizji?
    Od: "nm" <n...@w...pl>

    Kilka tygodni temu miałem wypadek. Winowajca nie przyznaje się do winy.
    Policjanci chcieli mnie obarczyć winą, co się wiązało z mandatem, ale
    odmówiłem. Sprawa w Sądzie Grodzkim. Termin jeszcze nie ustalony. Dowód
    rejestracyjny zatrzymany.
    Auto stoi bezużyteczne.. Co mam teraz z nim zrobić? Nie zamierzam go
    naprawiać, mam już na nie klienta.. Oczywiście najłatwiej powiedzieć -
    sprzedać. Co zrobić z autem, aby nie stracić na tym? Chodzi o ubezpieczenie.
    W przypadku wygranej sprawy otrzymałbym odszkodowanie z oc sprawcy?
    Czy muszę wzywać niezależnego rzeczoznawcę? Jeśli tak, to ile to kosztuje?
    Auto stoi pod moim domem i bez lawety raczej daleko się nie ruszy. Czy jego
    orzeczenie (chyba tak to się nazywa?) wystarczy do wypłaty odszkodowania?
    Czy nowy właściciel samochodu po naprawie i zrobieniu przeglądu będzie mógł
    odebrac dowód rejestracyjny? Pokwitowanie zostało wystawione na mnie.. Czy
    nie będzie żadnych problemów(np. jesli sprzedam auto i zostanie ono
    naprawione, to czy ubezpieczalnia sie nie przyczepi, że mam zbyt mało
    dowódów szkody)? Proszę o rady i sugestie..

    Dzięki, pozdrawiam!