  • 1. Data: 2003-04-17 02:27:22
    Temat: Umowa a okres wypowiedzenia
    Od: Parasit Hendersson <p...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczace okresu wypowiedzenia.
    Otorz wedlug prawa pracy (Art 36 p.1) przysluguje mi 3 miesieczny okres
    wypowiedzenia (pracowalem ponad 3 lata), natomiast na umowie o prace mam
    klauzule o 2 tygodniowym okresie wypowiedzenia (umowa na czas
    nieokreslony).
    I tu pytanie, ktory dokument jest nadrzedny ?

    Teoretycznie najlepiej ustalic okres za porozumieniem stron, ale w razie
    konfliktu chcialbym wiedziec na czym stoje.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrowienia
    Parasit Hendersson XXIII

  • 2. Data: 2003-04-17 05:43:49
    Temat: Re: Umowa a okres wypowiedzenia
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 17 Apr 2003 02:27:22 +0000 (UTC), Parasit
    Hendersson <p...@g...pl> zakodował:

    >I tu pytanie, ktory dokument jest nadrzedny ?

    KP
    Art. 18. § 1. Postanowienia umów o pracę oraz innych aktów, na których
    podstawie powstaje stosunek pracy, nie mog? być mniej korzystne dla
    pracownika niż przepisy prawa pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-04-17 08:01:30
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Kaizen wrote:

    > KP
    > Art. 18. § 1. Postanowienia umów o pracę oraz innych aktów, na których
    > podstawie powstaje stosunek pracy, nie mog? być mniej korzystne dla
    > pracownika niż przepisy prawa pracy.

    Czyli zakład wypowiadając tobie ma 3 miesiące. Jeśli ty zakładowi to
    wystarczy 2 tygodnie.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 4. Data: 2003-04-17 16:38:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 17 Apr 2003 10:01:30 +0200, Jureq
    <j...@X...ze.spamemX.op.pl> zakodował:

    >Czyli zakład wypowiadając tobie ma 3 miesiące. Jeśli ty zakładowi to
    >wystarczy 2 tygodnie.

    Nie. Chodzi o obiektywną "lepszość" dla pracownika w momencie
    podpisania i taki zapis albo jest ważny, albo nie, niezależnie od
    tego, kto wypowiada.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775