  • 1. Data: 2005-10-21 20:45:31
    Temat: Ulica przez moją posesje!!
    Od: "Andrzej" <a...@w...pl>

    Mam taki problem, Burmistrz mojej gminy w propozycji do zagospodarownania
    przestrzennego wytyczył drogę przebiegającą przez moją działke, a co gorsza
    przez mój domek. Wiem, że moge złożyc uwagę do tej propozycji (studium), ale
    myślę, że jest to za mało. Co mogę zrobić w sprawie, aby zatrzymać
    uchwalenie planu zagospodarowania przestrzennego, który spowoduje utratę
    mojej własności (domku :( ). Oczywiście wywłasczenia nie biorę pod uwagę.

    Z góry dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2005-10-22 14:34:55
    Temat: Re: Ulica przez moją posesje!!
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojej własności (domku :( ). Oczywiście wywłasczenia nie biorę pod uwagę.

    Złóż stanowczy protest do Planu Zagospodarowania Przestrzennego
    i to bez względu na ew. upłynięcie terminu a burmistrzowi odbije się to
    czkawką .
    Może ma już na oku namotany przekręt i grubą kasę ?????
    Protest koniecznie listem poleconym !!!