  • 1. Data: 2004-12-02 15:20:42
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne a studiowanie
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@o...pl>

    Dzień dobry

    Mam pytanie: czy jeżeli ktoś (skończone 25 lat) studiuje zaocznie i nie
    posiada pracy (jest bezrobotnym), może być ubezpieczony (chodzi o
    świadczenia zdrowotne) przez jednego z rodziców (książeczka ubezpieczeniowa
    członków rodziny), a nie koniecznie w Powiatowym Urzędzie Pracy? Do jakiego
    wieku takie ubezpieczenie obowiązuje?

    Za odpowiedź z góry dziękuję

    T.N.

    P.S. Skąd to pytanie? Po prostu jedna znajoma mi osoba zapomniała się stawić
    w PUP w określonym terminie i utraciła status bezrobotnego. A jak wiadomo,
    każdy może zachorować... :-(