  • 1. Data: 2004-12-02 14:29:15
    Temat: [Długie] Zostałem oskarżony o przestępstwo z art.190§1kk.
    Od: "Torens" <t...@o...pl>

    Zostałem oskarżony o przestępstwo z art.190§1kk.

    Uzasadnienie:

    W wyniku wszczętego w niniejszej sprawie postępowania ustalono następujący stan
    faktyczny:

    W dniu 25 października 2003r. (1) Rozmawiał przez Internet z (2) . Podczas rozmowy
    (1) Groził (3), ze ja pobije, bowiem podała go na policje. (2) Zrobiła wydruk tej
    rozmowy i przekazała dokument (3) . Pokrzywdzona obawia się spełnienia tych gróźb.
    Złożyła wniosek o ściganie (1).

    Przesłuchany w charakterze podejrzanego (1) nie przyznał się do zarzucanego mu
    przestępstwa i wyjaśnił ze nie przeprowadził takiej rozmowy przez Internet z (2).

    (1) - Ja

    (2) - Osoba druga

    (3) - Osoba trzecia

    Wyjaśnię ze rozmowa odbyła się niby przez Gadu - Gadu. Gdzie nie ma adresu IP
    podanego jest tylko ksywa i godzina rozmowy.

    I teraz dostałem :

    WYROK NAKAZOWY

    W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

    Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Śródmieścia V Wydział Karny w składzie:

    Przewodniczący: SSR ..

    Bez udziału stron

    Po rozpoznaniu w postępowaniu nakazowym sprawy z oskarżenia Prokuratury Rejonowej dla
    Wrocławia Stare Miasto

    Przeciwko (1)

    Oskarżonemu o to, że w dniu 25 października 2003 r. we Wrocławiu groził (3) pobiciem,
    przy czym groźba ta wzbudziła w pokrzywdzonej uzasadnioną obawę, że będzie spełniona,
    tj. o czyn z art. 190 § 1 kk

    1.. Uznaje oskarżonego za winnego popełnienia zarzuconego mu czynu, za który na
    podstawie art. 190 § 1 kk wymierza oskarżonemu karę 50 (pięćdziesięciu) stawek
    dziennych grzywny, ustalając wysokość jednej stawki dziennej na 20 ( dwadzieścia)
    złotych
    2. Na podstawie art. 627 kpk zasądza od oskarżonego na rzecz Skarbu Państwa
    koszty sądowe, w tym opłatę w kwocie 100 (stu) złotych

    I teraz mam pytania:

    1. Jak się od tego odwołać??

    2. Może ktoś wie, co mądrego tam napisać??

    3. Czy mogła się odbyć sprawa bez mojej obecności??

    4. Nie ma żadnego dowodu ze to ja pisałem (mógł to ktoś napisać sam)

    5. Co dalej robić, bo to jest dziwne ze nawet nikt nie sprawdził czy taka rozmowa
    miała miejsce?