  • 1. Data: 2005-03-02 09:28:42
    Temat: US/Mieszkanie
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Kilka lat temu kupilam mieszkanie,teraz Urzad Skarbowy sobie o tym
    przypomial i kazal przedstawic-udokumentowanie zrodla dochodow.
    Kase mialam pozyczona od osob fizycznych ,troche zaoszczedzonych,wycofalam
    ksiezeczki mieszkaniowe(moja i brata) ,ale nie mam na to dokumentow.Jak mam
    im udowodnic skad wizelam kase?

    Magda

  • 2. Data: 2005-03-02 10:42:40
    Temat: Re: US/Mieszkanie
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    a ile masz lat?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2005-03-02 11:51:01
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > a ile masz lat?

    Duzo:)

    Magda

  • 4. Data: 2005-03-02 12:05:01
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A ile to mieszkanie kosztowalo?
    ile lat pracowalas ?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2005-03-02 13:26:45
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    > A ile to mieszkanie kosztowalo?

    90.000

    > ile lat pracowalas ?

    Max 10 lat.

    Magda

  • 6. Data: 2005-03-02 14:12:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mrówka wrote:
> [...]
    > ksiezeczki mieszkaniowe(moja i brata) ,ale nie mam na to dokumentow.Jak mam

    Droga na skróty:

    "Z nierządu. I co mi zrobicie?"

    ;)

  • 7. Data: 2005-03-02 14:17:55
    Od: "Skrzato" <a...@m...pl>

    > "Z nierządu. I co mi zrobicie?"

    a ta branza uslugowa nie ma obowiazku placenia podatkow??
    :>

  • 8. Data: 2005-03-02 14:22:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mrówka wrote:
> [...]
    > ksiezeczki mieszkaniowe(moja i brata) ,ale nie mam na to dokumentow.Jak mam

    Znowu.
    Hej, poszukaj moich postów sprzed paru dni, a także sprzed miesiąca dwóch.
    Znajdziesz dokładną instrukcję co gdzie i jak.
    Jak to tylko 90 tyś to nie widzę problemu.

    Oszczędności jakieś miałaś. Pewnie na koncie w banku. weź wyciąg i pokaż
    ile miałaś. Zaświadczenie z banku o likwidacji książeczki mieszkaniowej
    też dostaniesz.
    Ile ci tej reszty zostanie?
    Rodziców, rodzeństwo masz?
    To niech ci napiszą oświadczenie, że ci --uwaga-- podarowali pieniądze.
    Sporo jest zwolnione od podatku, poszukaj sobie limitów z twojego okresu.
    Od reszty jeśli to rodzina to 3% podatku, to naprawdę niewiele.
    Od znajomych od których wzięłaś pożyczkę weż takie samo oświadczenie.
    Najwyżej teraz zapłacisz od tego podatek.
    I wszystko.
    Oni szukają lewych dochodów, a jak pieniądze ci się nagle z zagranicy
    nie wzięły to spokojnie uskładasz, co najwyżej zapłacisz trochę podatku.
    Na 1000 zł i strachu się skończy.
    A tak naprawdę to weź 100 i idż do doradcy podatkowego. Bedzie
    najszybciej i bez nerwow. Jak nie masz porządnego wokół siebie, to ci
    namiary na jednego podeślę.

  • 9. Data: 2005-03-02 14:23:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@m...pl> napisal(a):

    > a ta branza uslugowa nie ma obowiazku placenia podatkow??
    >:>

    Nie. ;-)

    Ale i tak trzeba podobno mieć jakieś dowody, świadków, nie wystarczy
    po prostu powiedzieć, że się dawało dupy i stąd te miliony. ;)
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2005-03-02 18:36:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Skrzato wrote:

    > a ta branza uslugowa nie ma obowiazku placenia podatkow??
    > :>

    Czerpanie korzyści z nierządu przez osoby trzecie jest nielegalne. Gdyby
    urząd skarbowy zażądał podatkuod nierządu - urząd skarbowy podpadłby pod
    paragraf za sutenerstwo :)