  • 1. Data: 2005-07-18 21:21:09
    Temat: Trzeci świadek w testemencie ustnym...
    Od: "CentrumIT" <c...@v...pl>

    ...który wyjechał za granicę i nie chce podać adresu. Co z takim zrobić? Sąd
    mnie zobowiązał - abym spróbował ustalić adres a ja nie mam jak! Co teraz? Mogę
    wystąpić z jakimś wniosek aby sprawę zamknąć?? Mam jedynie kontakt do matki
    świadka i to wszystko.

    Pzdr
    NET

  • 2. Data: 2005-07-18 21:34:55
    Temat: Re: Trzeci świadek w testemencie ustnym...
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "CentrumIT" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Mogę
    > wystąpić z jakimś wniosek aby sprawę zamknąć?? Mam jedynie kontakt do

    To poinformuj o tym sad. Jesli przesluchanie jednego swiadka jest niemozliwe
    lub znacznie utrudnione sad moze poprzestac na zgodnych zeznaniach dwoch
    swiadkow.

  • 3. Data: 2005-07-19 06:27:39
    Od: "CentrumIT" <c...@v...pl>

    > To poinformuj o tym sad. Jesli przesluchanie jednego swiadka jest niemozliwe
    > lub znacznie utrudnione sad moze poprzestac na zgodnych zeznaniach dwoch
    > swiadkow.

    Informowałem na rozprawie - sąd wyraził pogląd, że będzie teraz problem itp...

  • 4. Data: 2005-07-19 11:19:27
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Informowałem na rozprawie - sąd wyraził pogląd, że będzie teraz problem
    itp...

    Problem bedzie jesli zeznania dwoch swiadkow nie sa zgodne.