  • 1. Data: 2005-07-18 20:37:26
    Temat: Pytanie o umowę z agencją nieruchomości
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Moje pytanie dotyczy wynajmu mieszkania za pośrednictwem agencji. Otóż
    spotkałem się właśnie z ofertą na następujących warunkach: miałbym podpisaś
    umowę z właścicielem (to oczywite, czynsz + pewna kaucja), a także z agencją
    pośredniczącą między nami (to również zrozumiałe). Jednak, pomimo umowy z
    agencją, jako student nie płacę (tejże agencji) nic. Przyznaję - z tego
    rodzaju sytuacją spotykam się pierwszy raz. Stąd moje pytanie: skoro prowizja
    wynosi 0%, to z jakiego powodu mam podpisać drugą umowę? I co ma do tego
    wszystkiego (prawnie) mój status studenta? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-07-19 03:57:20
    Temat: Re: Pytanie o umowę z agencją nieruchomości
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    j...@N...gazeta.pl wrote:
    > Stąd moje pytanie: skoro prowizja
    > wynosi 0%, to z jakiego powodu mam podpisać drugą umowę?
    Widocznie agencja, chce miec podkladke, ze sie wlasciciel nie wywinie od
    jego czesci honorarium dzwoniac do Ciebie na boku i udajac przed
    agencja, ze sam Ciebie znalazl.

    > I co ma do tego
    > wszystkiego (prawnie) mój status studenta? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Moe to - takie modne slowo w Polsce - "promocja?"

    Jacek