  • 1. Data: 2008-09-19 22:46:23
    Temat: Trudna sprawa :(
    Od: <...@...yl>

    Moja Pani zawsze marzyła o skoku ze spadochronem... Znalazła ofertę: skok w
    tandemie z instruktorem, za dodatkową opłatą FILM i ZDJĘCIA...
    Na miejscu okazało się, że zdjęcia nie wchodzą w grę, bo aparat się zepsuł,
    ale obiecano Jej, że dostanie fotki wycięte z filmu...

    SKOCZYŁA
    Czekała na film ponad miesiąc i dostała go dopiero po kilku telefonach...

    No i teraz się zaczyna:
    - film dużo krótszy od prezentowanych jako "reklama" na stronie www skoków
    innych osób
    - jakość filmu ZNACZNIE odbiega od tego co reklamowano na stronie (złe
    ustawienie przez kamerzystę parametrów, brudny obiektyw - zaschnięte ślady
    brudnej wody, niska rozdzielczość, ...)

    Cała "radość" ze skoku "zniknęła" z powodu tej kiepskiej jakości pamiątki...
    Ponieważ wiem ile ten skok dla Niej znaczył i wiem, że bardzo zależało Jej
    na pamiątce w postaci tego filmu, postanowiłem, że "nie odpuszczę"... Wydała
    800 zł + koszty dojazdu na coś co tak naprawdę nie spełniło nawet w 25% Jej
    oczekiwań...

    Co radzicie? Rzecznik czy prawnik? Czego mogę się domagać od firmy, która to
    organizowała? Zwrot wszystkich kosztów wchodzi w grę?

    --
    w @ s . yl

  • 2. Data: 2008-09-20 04:54:40
    Temat: Re: Trudna sprawa :(
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <...@...yl> napisał w wiadomości

    > Cała "radość" ze skoku "zniknęła" z powodu tej kiepskiej jakości
    > pamiątki...

    Od tej "naszej-klasy" już się ludziom całkowicie w mózgach popierdoliło.

    Konrad
    .

  • 3. Data: 2008-09-20 06:17:23
    Od: <...@...yl>

    > Od tej "naszej-klasy" już się ludziom całkowicie w mózgach popierdoliło.
    >
    > Konrad

    Masz zły dzień? Nikt o Naszej-klasie nawet nie pomyślał...

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-09-20 07:36:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <...@...yl> napisał w wiadomości

    CIekawe; ile 'radości' stracił Kolumb odkrywając Amerykę stwierdzając, że
    zdjęcia z tego wydarzenia ulegly przeswietleniu.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 5. Data: 2008-09-20 08:21:54
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    > Masz zły dzień? Nikt o Naszej-klasie nawet nie pomyślał...

    A z nocy poślubnej też macie film?

    Damian

  • 6. Data: 2008-09-20 08:22:45
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    na biednego nie trafiło, mnie by tam było szkoda 800 zł dac za 5 min
    wzglednej przyjemnosci, ale cóz ludzie mają rózne kółka zainteresowan.
    lepiej by zrobiła gdyby za te 800 zł kupiła obiady dla biednych dzieci a nie
    pierdzieliła ze film jej sie nie podoba, nastepnym razem niech wynajmie
    ekipe tv to moze bedzie zadowolona.

    co do zwrotu wszystkich kosztów to chyba sobie zartujesz, z tego co rozumiem
    to skok kosztował 800 zł i skoczyła, to co chce reklamowac? chyba ze po
    lądowaniu okazało sie ze ma pełne gacie.

    mozesz walczyć o zwrot kosztów dodatkowych za film , tylko wez pod uwage ze
    mozesz nie dostac zwrotu całosci tylko czesc.
    pozatym czy wystąpiłeś na piśmie ze usługa filmu była zle zrobiona?
    zarządałeś poprawienia usługi?

    poczytaj http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=391

  • 7. Data: 2008-09-20 09:35:23
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    "witek67" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > nie pierdzieliła ze film jej sie nie podoba, nastepnym razem niech
    > wynajmie ekipe tv to moze bedzie zadowolona.

    pierdolisz jak potłuczony.

    M.

  • 8. Data: 2008-09-20 09:49:30
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    MarlonB napisał

    > pierdolisz jak potłuczony.

    Dokladnie to samo sobie pomyslalam, gdy przeczytalam ten fragment.
    Zawsze zastanawiam sie, skad u ludzi bierze sie takie charytatywne
    myslenie. Zazdrosc? Ubogie zycie wewnetrzne? A jak slysze typowo polska
    kwestie"na biednego nie trafilo", to totalnie rece mi opadaja.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 9. Data: 2008-09-20 10:20:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    9...@m...aster.pl
    użytkownik *SQLwysyn* napisał(a):

    > CIekawe; ile 'radości' stracił Kolumb odkrywając Amerykę stwierdzając, że
    > zdjęcia z tego wydarzenia ulegly przeswietleniu.

    Całą. Chciał do Indii, a trafił do Ameryki

    --
    Big Jack
    //////

  • 10. Data: 2008-09-20 11:50:39
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik <...@...yl> napisał
    > organizowała? Zwrot wszystkich kosztów wchodzi w grę?

    IMHO nie wchodzi. Co najwyżej może obniżenie ceny za niezgodność pewnej
    części tej usługiz umową, ale cieżko będzie.
    Na obrazku może być piękne danie, a jak kelner poda to będzie niesmaczne i
    mniejsze... i co? też mają zwracać pieniądze..?