  • 1. Data: 2005-10-22 10:07:25
    Temat: Termin rozprawy
    Od: Pako <p...@o...pl>

    Witam

    Zwracam sie do Was z uprzejmym zapytaniem, a mianowicie. Mam 3 listopada
    2 rozprawę. W tym samym dniu będę przebywał za granicami kraju. Czy
    istnieje jakaś realna możliwość zmiany terminu rozprawy. Jeżeli tak to
    czy mam wystosować pismo z prośbą? Za odpowiedż bardzo dziekuje.

    Tadeusz

  • 2. Data: 2005-10-22 10:43:28
    Temat: Re: Termin rozprawy
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pako napisał(a):

> [...]
    > istnieje jakaś realna możliwość zmiany terminu rozprawy. Jeżeli tak to
    > czy mam wystosować pismo z prośbą? Za odpowiedż bardzo dziekuje.

    Tak. Wyslac odpowiednia informacje do sadu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-10-22 15:00:49
    Od: Pako <p...@o...pl>

    Użytkownik Mithos napisał:

    > Tak. Wyslac odpowiednia informacje do sadu.

    Dziekuje, ale samo pismo chyba nie daje gwarancji ze Sąd sie do niego
    przychyli? a jak, nie co wtedy. Nie stawienie sie na rozprawę spowoduję
    nałozenie kary?

  • 4. Data: 2005-10-22 15:10:36
    Od: irekk <i...@w...pl>

    Pako napisał(a):
    > Jeżeli tak to
    > czy mam wystosować pismo z prośbą?
    Zrób dokadnie jak zaproponowa Mithos. Dodatkowo podaj datę powrotu.

    --
    irekk

  • 5. Data: 2005-10-22 15:11:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Pako napisał(a):
    > Dziekuje, ale samo pismo chyba nie daje gwarancji ze Sąd sie do niego
    > przychyli? a jak, nie co wtedy. Nie stawienie sie na rozprawę spowoduję
    > nałozenie kary?

    co to za postępowanie (karne, cywilne)? kim w nim jesteś?

    KG

  • 6. Data: 2005-10-22 15:49:22
    Od: irekk <i...@w...pl>

    Pako napisał(a):

    > Dziekuje, ale samo pismo chyba nie daje gwarancji ze Sąd sie do niego
    > przychyli? a jak, nie co wtedy. Nie stawienie sie na rozprawę spowoduję
    > nałozenie kary?
    Przyczyna wyjazdu musi być uzasadniona (np. realizacja kontraktu ) i
    dokładnie opisana.

  • 7. Data: 2005-10-22 16:07:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pako napisał(a):

    > Dziekuje, ale samo pismo chyba nie daje gwarancji ze Sąd sie do niego
    > przychyli? a jak, nie co wtedy. Nie stawienie sie na rozprawę spowoduję
    > nałozenie kary?

    Nie bedzie zadnej kary. Sad rozumie takie rzeczy. Jednorazowe nawet
    nieusprawiedliwione niestawiennictwo, nastepnie wyjasnione na kolejnej
    rozprawie powoduje uchylenie ewentualnie nalozonej kary (a jej nalozenie
    zalezy od rodzaju sprawy/sedziego/kim sie jest na tej rozprawie).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-10-23 07:34:04
    Od: Pako <p...@o...pl>

    > co to za postępowanie (karne, cywilne)? kim w nim jesteś?

    jest to postępowanie karne ( nie zabiłem i nic nie ukradłem ), a jestem
    w nim oskarżonym