  • 1. Data: 2005-07-28 16:04:28
    Temat: Statoil Prudnik
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    Czy mogę oskarżyć o zniesławienie stację benzynową która ściga mnie przez
    policję za niezapłacenie
    rachunku w kwocie 14 zł i zakłócanie porządku??? Po spisaniu przez policję
    protokołu i udzieleniu
    wyjaśnień sprawa wyląduje w sądzie. ( KW &51 i &119 chyba)

    Czuję się niewinny i jakoś pomimo braku z mojej strony świadków postaram sie
    to udowodnić.

    Zbych

  • 2. Data: 2005-07-28 18:33:18
    Temat: Re: Statoil Prudnik
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Trimo" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjaśnień sprawa wyląduje w sądzie. ( KW &51 i &119 chyba)
    >
    > Czuję się niewinny i jakoś pomimo braku z mojej strony świadków postaram

    jaka to stacja? na nie archaicznych sa kamery, wszystko powinno byc
    zarejestrowane

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 3. Data: 2005-07-28 18:37:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Trimo" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mogę oskarżyć o zniesławienie stację benzynową

    Stacji benzynowej, to raczej oskarżyć Ci się nie uda. Natomiast możliwe
    jest oskarżenie właściciela czy też jakiegoś tam pracownika, który
    wskazał Cię jako sprawcę. Z tym, że by ocenić, na ile istnieją szanse,
    że z takiego oskarżenia cokolwiek wyjdzie, to jednak musiał byś uchylić
    rąbka tajemnicy i napisać, skąd się wzięło oskarżenie Twojej osoby i na
    podstawie jakich przesłanek uznane, że dokonałeś kradzieży.

  • 4. Data: 2005-07-28 19:11:42
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    Stacja na rondzie przy wieździe do Prudnika.
    Podjechałem do dystrybutora naprzeciwko kasy wyciągnełem pistolet z uchwytu
    i nie działał zero przepływu.Podjechałem do następnego zatankowałem 27
    litrów.
    Przy kasie zwróciłem uwagę że mają nieczynny dystrybutor - panienka
    poleciała
    sprawdzać 15 minut wróciła skasowała z karty płatniczej ponad 100 zł.
    Odjechałem na pobocze dolałem olej i po 10 minutach odjechałem do domu.
    Po trzech miesiącach dowiaduję się od policji o złym zachowaniu i kradzieży
    nawet nie chciał oglądać rachunku wyciągu z banku.
    Oskarżającym jest stacja Statoil jakiś tam numer z adresem w Prudniku.

    Zbych

  • 5. Data: 2005-07-28 19:27:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > nawet nie chciał oglądać rachunku wyciągu z banku.
    > Oskarżającym jest stacja Statoil jakiś tam numer z adresem w Prudniku.

    tzn nalales, zaplaciles, dolales sobie paliwa i odjechales. ?

    hmm, ciekawe czemu sie czepiaja :)

    P.

  • 6. Data: 2005-07-28 19:52:43
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > tzn nalales, zaplaciles, dolales sobie paliwa i odjechales. ?

    czytaj ze zrozumieniem ;-)
    1. nie nalał (zepsuty)
    2.nalał,(dobry)
    3. pogadał, poczekał
    4. zapłacił,
    5. dolał oleju
    6. pojechał

    ma kwit bo płacił kartą, że w dniu tym a tym o godzinie tej a tej
    zapłacił tam za paliwo, powinno być spokojnie.
    Natomiast nie mam pojęcia czy może ścigać o fałszywe oskarżenie.

    MAc

  • 7. Data: 2005-07-28 20:45:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 2.nalał,(dobry)

    > 4. zapłacił,
    > 5. dolał oleju
    > 6. pojechał

    no i ?

  • 8. Data: 2005-07-28 21:27:15
    Od: "Iwonka" <i...@w...pl>

    > no i ?

    Zapewne chodzi o dolanie oleju, którego był już właścicielem (np. wyjął go z
    bagażnika). Wtedy jest wszystko OK ze strony Zbycha :-)

  • 9. Data: 2005-07-28 21:51:35
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    > Zapewne chodzi o dolanie oleju, którego był już właścicielem (np. wyjął go
    > bagażnika). Wtedy jest wszystko OK ze strony Zbycha :-)

    Tak było
    Zbych

  • 10. Data: 2005-07-28 21:55:16
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Trimo:

    > Tak było. Zbych

    No to jak wziales ze swego bagaznika, to nie maja na kamerach, ze brales od
    nich. To chyba nie ma sie czego bac? Jak Ci udowodnia, ze dzwignales?
    Pozdr. Dulek