  • 1. Data: 2006-05-14 12:17:50
    Temat: Sprzedaż samochodu.
    Od: "Janek." <s...@o...pl>

    Dzień dobry,

    Czy aby sprzedać samochód, który otrzymałem w spadku muszę go najpierw
    przerejestrować na siebię, czy w dowodzie rejestracyjnym może widnieć nazwisko
    osoby zmarłej? Czy umowę sprzedaży musza podpisywac wszyscy spadkobiercy
    (sprzedaż osobie trzeciej). Czy wystarczy tylko jedna osoba? Dla uzupełnienia
    informacji dodam, że jest już po sprawie spadkowej, uregulowane także zostały
    sprawy podatkowe.
    Z góry dziękuje za odpowiedź.

    Jan.

  • 2. Data: 2006-05-14 12:58:25
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu.
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Janek. napisał:
> [...]
    > informacji dodam, że jest już po sprawie spadkowej, uregulowane także zostały

    Nie trzeba przerejestrowywac. umowes przedazy musza podpisac wszyscy
    sprzedajacy ktorzy sa obecnie jego wlascicielami (spadkobiercy).

    pozdr

  • 3. Data: 2006-05-17 19:50:01
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > Nie trzeba przerejestrowywac. umowes przedazy musza podpisac wszyscy
    > sprzedajacy ktorzy sa obecnie jego wlascicielami (spadkobiercy).
    >
    > pozdr

    Do tego trzeba dac kupujacemu postanowienie z Sadu orzekajace o prawie
    wlasnosci - bez tego nie zarejestruje.

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 4. Data: 2006-05-17 22:01:59
    Od: "Janek." <s...@o...pl>

    > Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > Do tego trzeba dac kupujacemu postanowienie z Sadu orzekajace o prawie
    > wlasnosci - bez tego nie zarejestruje.

    Czyli postanowienie o nabyciu spadku? Moze byc kserokopia? A czy po sprzedazy
    auta musze dokonywac jeszcze jakis formalnosci? Czy konieczne jest chocby
    wyrejestrowanie auta?

    Dziekuje, za odpowiedz i pozdrawiam,
    Janek.

  • 5. Data: 2006-05-18 17:13:58
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    > Czyli postanowienie o nabyciu spadku? Moze byc kserokopia? A czy po
    > sprzedazy
    > auta musze dokonywac jeszcze jakis formalnosci? Czy konieczne jest chocby
    > wyrejestrowanie auta?

    Po sprzedaży idziesz do wydziału komunikacji z umową kupna-sprzedaży.
    Nanosza dane i przybijają pieczątkę na umowie.

  • 6. Data: 2006-05-19 18:52:52
    Od: "Janek." <s...@o...pl>

    > Po sprzedaży idziesz do wydziału komunikacji z umową kupna-sprzedaży.
    > Nanosza dane i przybijają pieczątkę na umowie.

    I jeszcze jedno krotkie pytanie. Czy w celu wyrejestrowania samochodu do urzedu
    musza sie udac wszyscy wspolwlasciciele, czy wystarczy jak pojde sam? A moze
    zalezy to od "widzi mi sie" pani w okienku?
    Dziękuje bardzo, za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi i okazana mi pomoc.

    Janek.