  • 1. Data: 2006-05-14 10:49:02
    Temat: Prawo jazdy, a podpis na dokumencie
    Od: Piotr Widemski <c...@w...pl>

    Witam!
    Mam pewien problem. Otóż sprawa przedstawia się tak: Ponad dwa tygodnie
    temu odebrałem prawo jazdy. Wszystko byłoby OK, gdyby nie to, że podpis
    na dokumencie nie jest moim podpisem. Tego jestem pewien. Teraz
    chciałbym się poradzić w następującej kwestii.
    Z tego co wiem, to jest przestępstwo. Podejrzewam, że to ktoś w Ośrodku
    Szkolenia Kierowców podpisał się za mnie na wniosku. Co powinienem
    zrobić?
    Jeżeli tego nigdzie nie zgłoszę, to czy grożą mi jakieś sankcje?
    Natomiast jeżeli zgłoszę, to czy jako materiał dowodowy zostanie
    zabezpieczony wniosek czy prawo jazdy? Czy dokument zostałby mi zabrany
    i poddany (bezpłatnej)wymianie? Czy nie zostałby unieważniony wynik
    egzaminu(wiem, że to mało prawdopodobne, ale w Polsce dziwne rzeczy
    się dzieją)?
    Jednym słowem: warto coś takiego zgłaszać?

    pozdrawiam,
    Piotr Widemski