eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż nowych części po 6 m-cach przy posiadaniu dowodu zakupu › Sprzedaż nowych części po 6 m-cach przy posiadaniu dowodu zakupu
  • Data: 2014-01-01 19:12:47
    Temat: Sprzedaż nowych części po 6 m-cach przy posiadaniu dowodu zakupu
    Od: Zenek <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie. Rok temu kupowałem nowe części do swojego samochodu
    który w wolnym czasie remontowałem. Na wszystkie zakupione części
    posiadam dowód zakupu. Niestety mój samochód po wypadku (nie z mojej
    winy) poszedł do kasacji. Chcę teraz sprzedać te owe nowo zakupione
    części na popularnym serwisie aukcyjnym. Wszystko jest fabrycznie
    zapakowane a wartość ich wynosi ok 3,5 tys. zł. Nie będę tego sprzedawał
    jednorazowo a w odstępstwie paru tygodniu. Czy to nie będzie
    potraktowane jako DG?

    Pozdrawiam
    \Zenon.