  • 31. Data: 2017-09-19 13:00:51
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Suka i do wyjaśnienia?

    -----

  • 32. Data: 2017-09-19 13:04:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-19 o 13:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > Suka i do wyjaśnienia?

    No to już wiadomo, że przed każdym włamem trzeba iść do biura pisania
    podań Ąckiego, aby przygotował odpowiednio spreparowaną treść umowy. No
    i wziąć od niego weksel in blanco, na okoliczność, gdyby jednak jego
    rady były o kant dupy potłuc :)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2017-09-19 13:51:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 13:00:50 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Suka i do wyjaśnienia?

    Wynajmuję kilka lokali mieszkalnych i nie widzę powodu aby moi lokatorzy musieli
    pokazywać policjantom czy tam komu innemu umowy najmu.
    Policjantowi nic do tego przecież.

  • 34. Data: 2017-09-19 14:36:47
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/19/2017 2:13 AM, Marek wrote:

    > Właściciel może podpisać kolejną umowę najmu z kolejnym lokatorem:
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/3053177/szukam-kilkunastu-
    wykopowiczow-ktorzy-zamieszkaja-w-moim-mieszkaniu-cz
    -ii/

    No to mogą mieć pretensje do właściciela, ale do mieszkania nie wejdą.

  • 35. Data: 2017-09-19 14:39:20
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/19/2017 2:56 AM, RadoslawF wrote:

    wykopowiczow-ktorzy-zamieszkaja-w-moim-mieszkaniu-cz
    -ii/

    > Skoro podpiszą umowę najmu z właścicielem i dostaną klucze to chyba to
    > nie będzie włamanie.

    I co z tymi kluczami sobie zrobią? Bo zamki są moje.
    Nawet jak nie wymieniasz zamków, to jest to naruszenie miru domowego.
    Radziłbym raczej na siłę do takiego mieszkania nie wchodzić jeśli jest
    zajęte, a przynajmniej z niego wyjść na wezwanie jeśli nie chcesz mieć
    wpisu w rejestrze karanych.

    A jak posiadacz zablokuje wejście siłą to wezwą
    > na niego policję.

    A policja przyjedxzie zrobi notatkę i pojedzie.

  • 36. Data: 2017-09-19 14:42:10
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/19/2017 4:07 AM, Marek wrote:

    > Wystarczy wezwać policję, która stwierdzi, że też mają prawo do
    > zamieszkania w lokalu.

    Spisze dane wszystkich obecnych i na tym czynności zakończy informując,
    ze sprawę mogą rozstrzygnąć w sądzie lub zgłosić na policji oszustwo.

  • 37. Data: 2017-09-19 15:24:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Sep 2017 11:12:42 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > O tym kto ma prawo mieszkać, kto ma się wyprowadzić, a kto
    > wprowadzić -
    > decyduje sąd, a nie policjant.

    W większości przypadków wystarczy policja.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2017-09-19 15:25:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Sep 2017 11:13:02 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Jak nie mają, to niech wracają do domu.

    Nie zrozumiałeś.

    --
    Marek

  • 39. Data: 2017-09-19 17:14:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-09-17 o 12:07, Kris pisze:

    > A jakby nie pokazzli papieru to co policjant by im zrobił?

    Policjanci wycofali się nie z powodu okazania im umowy, tylko z tego
    powodu, że osobę wylegitymowali i wyjaśniła sensownie zaistniały
    okoliczności. Jakby powiedział, ze wynajmuje zamiast pokazać umowę, to
    tez by się wycofali. Pewnie ani śladów włamania nie było, ani facet na
    włamywacza nie wyglądał i tyle.

  • 40. Data: 2017-09-19 17:16:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-09-17 o 11:12, Liwiusz pisze:

    > O tym kto ma prawo mieszkać, kto ma się wyprowadzić, a kto wprowadzić -
    > decyduje sąd, a nie policjant.

    Dodam, że egzekwuje komornik.