  • 1. Data: 2008-09-30 16:36:32
    Temat: Sprzedaż darowizny
    Od: manfred <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie mam pytanie bo ok. 3 lata temu moi dziadkowie
    podarowali mi mieszkanie i garaż w międzyczasie dziadek zmarł i garaż
    jest mi w tej chwili niepotrzebny. W akcie notarialnym jest napisane
    że "mam zapewnić obojgu dziadkom zapewnić prawo do dożywotniego i
    nieodpłatnego użytkowania z prawem do korzystania z lokalu wszystkich
    jego urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonywania tego prawa" .Nic
    nie ma w akcie notarialnym napisane że mam im zapewnić dostęp do
    garażu w jakiejkolwiek postaci. Od tej darowizny w całości zapłaciłem
    podatek. Czy w takim razie mogę czy to za zgodą babki czy też bez jej
    zgody sprzedać garaż? Za pomoc dzięki

  • 2. Data: 2008-10-03 20:42:12
    Temat: Re: Sprzedaż darowizny
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    manfred pisze:

    > 3 lata temu moi dziadkowie podarowali mi mieszkanie i garaż w międzyczasie dziadek
    zmarł i garaż
    > jest mi w tej chwili niepotrzebny.

    Brzmi jakbyś dziadka w garażu trzymał ...

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.