  • 11. Data: 2005-04-14 10:05:32
    Temat: Re: Sciga mnie wierzyciel na kwote 65,11... pytanie...ostatnie
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Założyłeś się z kimś, że wcześniej nie zapłacisz?

    Może po prostu za 14 dni otrzyma jakieś wynagrodzenie, czyli przypływ
    gotówki?

  • 12. Data: 2005-04-14 12:21:41
    Temat: Re: Sciga mnie wierzyciel na kwote 65,11... pytanie...
    Od: "Pietia" <p...@k...homelinux.net>

    > ...bo jestem małym cwaniaczkiem-złodziejaszkiem, który nie dotrzymuje
    > umów i kombinuje jak może?

    Wszystko jest dokladnie tak jak napisales. Do tego jeszcze okradam staruszki
    wieczorami, ale ze maja malo pieniedzy potrzebuje 2 tygodni zeby je zebrac.

    Pozdrawiam
    Pietia

  • 13. Data: 2005-04-14 12:24:21
    Od: "Pietia" <p...@k...homelinux.net>

    LOL, nie to mnie nie kreci :)

    > Może po prostu za 14 dni otrzyma jakieś wynagrodzenie, czyli przypływ
    > gotówki?

    Dokladnie tak jak piszesz. Teraz mam lekki problem z $$.

  • 14. Data: 2005-04-14 14:05:13
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > postepujesz typowo a na typowe postepowanie oni sa przygotowani
    >
    > wymysl cos, zagmatwaj w sposob maksymalny sprawe, oczywiscie poprzyj
    > wszystko stosownymi dokumentami i to mniej wiecej na tyle

    Np. zażądaj usunięcia swoich danych osobowych z ich baz danych, chyba że
    przypominasz sobie, że udostępniałeś te dane tej właśnie firmie
    windykacyjnej. GIODO lubi takie kąski.

    Tobi

  • 15. Data: 2005-04-14 15:48:34
    Od: p...@k...homelinux.net

    > Np. zażądaj usunięcia swoich danych osobowych z ich baz danych, chyba że
    >   przypominasz sobie, że udostępniałeś te dane tej właśnie firmie
    > windykacyjnej. GIODO lubi takie kąski.

    Hehe, dobre :)

  • 16. Data: 2005-04-14 16:10:45
    Temat: Dodatkowe pytanie, juz 7)
    Od: "Pietia" <p...@k...homelinux.net>

    Zadzwonilem do przemilej Pani prowadzacej sprawe, nie zgodzila sie na platnosc w
    ciagu 2 tygodni, gdyz jutro musi zdac raport w mojej sprawie...

    zaczela straszyc mnie dodatkowymi kosztami, tj.: kosztami za obsluge sprawy
    przez ta Pania (ok. 1000 zl), coz to takiego? Czy to mozliwe?

    Pozdrawiam raz jeszcze,
    Pietia

  • 17. Data: 2005-04-14 18:13:42
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-14 14:21 :

    > Wszystko jest dokladnie tak jak napisales. Do tego jeszcze okradam staruszki
    > wieczorami, ale ze maja malo pieniedzy potrzebuje 2 tygodni zeby je zebrac.

    Odniosłem wrażenie, że nie masz zamiaru spłacać tej kwoty. Dopiero potem
    uważniej przeczytałem Twoje pozostałe posty. Bardzo przepraszam.
    w.

  • 18. Data: 2005-04-14 19:13:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pietia" <p...@k...homelinux.net> napisał w
    wiadomości news:7e41.000000ff.425e60f4@newsgate.onet.pl...

    To im odpisz, ze zapłacisz do końca miesiąca, bo nie masz obecnie
    pieniędzy. To kilkadziesiąt złotych. Dwa tygodnie przecież poczekają.
    Przedawnienie jest dwa lata, więc ich nie zbawi kilka dni.

  • 19. Data: 2005-04-15 07:36:50
    Temat: Re: Dodatkowe pytanie, juz 7)
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Pietia napisał(a):
> [...]
    >
    > zaczela straszyc mnie dodatkowymi kosztami, tj.: kosztami za obsluge sprawy
    > przez ta Pania (ok. 1000 zl), coz to takiego? Czy to mozliwe?

    Firma windykacyjna nie ma prawa żądać nic więcej ponad Twój dług + ew.
    odsetki. To co usłyszałeś od tej Pani to standardowy sposób
    nastraszania. Poczekaj na list z dodanymi kosztami 1000 zł i zgłoś próbę
    wyłudzenia :> Czy naprawdę te firmy nigdy niczego się nie nauczą? A
    GIODO już wie? ;)

    Tobi

  • 20. Data: 2005-04-15 13:37:01
    Temat: OT - o kosztach dodatkwoych - [Re: Dodatkowe pytanie, juz 7)]
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Tobi napisał(a):

    > Czy naprawdę te firmy nigdy niczego się nie nauczą?

    nie sądzę, skoro znajdują się tzw. profesjonalni pełnomocnicy, którzy
    żądają jakichś "opłat dodatkowych".

    Oczywiscie wszystko to efektem zbyt szerokiego otwarcia dostępu do zawodu.

    Adwokatów w polsce powinno byc 3.

    Dla jednej strony, dla drugiej strony i substytut.
    Wtedy byloby idealnie.

    pozdr.
    weekendowo