  • 1. Data: 2008-02-05 20:46:27
    Temat: Samochód-zaopatrzenie
    Od: a...@i...info.pl

    Witam
    czy istnieje podstawa prawna mówiąca o umieszczaniu tabliczki
    "ZAOPATRZENIE w samochodzie zaopatrzenia?
    Konkretnie o zatrzymanie na zakazie z tabliczką nie dotyczy
    zaopatrzenia na czas .....

  • 2. Data: 2008-02-05 23:03:43
    Temat: Re: Samochód-zaopatrzenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@i...info.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Co do zasady tabliczka nie ma dokładnie nic do rzeczy. Równie dobrze może
    na niej być napisane "nie chce mandatu". Pod niektórymi znakami zakazu
    zatrzymywania i postoju, albo zakazu wjazdu są dodatkowe tabliczki w stylu
    "Nie dotyczy pojazdów na czas rozładunku". Ale i wówczas tabliczka nie ma
    nic do rzeczy, a liczy sie sam fakt rozładowywania.

  • 3. Data: 2008-02-06 08:20:27
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > czy istnieje podstawa prawna mówiąca o umieszczaniu tabliczki
    > "ZAOPATRZENIE w samochodzie zaopatrzenia?
    > Konkretnie o zatrzymanie na zakazie z tabliczką nie dotyczy
    > zaopatrzenia na czas .....

    Dam przykład: W Krakowie, na Rynek można wjechać z zaopatrzeniem w ściśle
    okreslonych godzinach. Jeśli SM albo policja sprawdzają, to w pierwszej
    kolejności te samochody, które takiej tabliczki nie mają. Tabliczka zmniejsza
    jedynie ryzyko kontroli. Natomiast panowie, żeby sprawdzić, czy jesteś
    uprawniony zwykle żądają jakiegoś innego dowodu na to, że jedziesz z dostawą:
    faktury, WZ-ki itp. W ostateczności (bardzo rzadko) sprawdzają na miejscu w
    sklepie.

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2008-02-06 11:42:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Feb 2008, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > zatrzymywania i postoju, albo zakazu wjazdu są dodatkowe tabliczki w stylu
    > "Nie dotyczy pojazdów na czas rozładunku".

    wKF: takie jak "nie dotyczy pojazdów zaopatrzenia" też widywałem :)

    > Ale i wówczas tabliczka nie ma nic
    > do rzeczy, a liczy sie sam fakt rozładowywania.

    A to swoją drogą.

    pzdr, Gotfryd