  • 1. Data: 2009-08-02 18:14:22
    Temat: Sale weselno-imprezowe
    Od: A <...@...pl>

    Witam,
    Gdzie szukać przepisów odnośnie sal weselno imprezowych? tj.
    odległości od innych działek oraz wymogów stawianych takim budowlom?

    A.

  • 2. Data: 2009-08-03 08:14:58
    Temat: Re: Sale weselno-imprezowe
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 2 Sie, 20:14, A <A...@...pl> wrote:
    > Witam,
    >    Gdzie szukać przepisów odnośnie sal weselno imprezowych? tj.
    > odległości od innych działek oraz wymogów stawianych takim budowlom?
    >
    > A.

    Wygoglaj na początek cos takiego:

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków
    technicznych,
    jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

  • 3. Data: 2009-08-03 09:51:23
    Od: A <...@...pl>

    gr wrote:

    > Wygoglaj na początek cos takiego:
    >
    > Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków
    > technicznych,
    > jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

    Dzięki wygrzebałem stamtąd dane dotyczące wymiarów itp. ale co do hałasu
    to jest tylko, że:

    § 324. Budynek, w którym ze względu na prowadzoną w nim działalność lub
    sposób eksploatacji mogą powstawać uciążliwe dla otoczenia hałasy lub
    drgania, należy kształtować i zabezpieczać tak, aby poziom hałasów i
    drgań przenikających z pomieszczeń tego budynku nie przekraczał wartości
    dopuszczalnych, określonych w przepisach odrębnych dotyczących ochrony
    środowiska.

    czyli szukać gdzie indziej. Ale nie mogę trafić na żadne rozporządzenie
    w tej spawie.
    W zasadzie znalazłem coś takiego:
    http://www.portal-ekologia.pl/d-eko/l-dz-u-2007-nr-1
    20-poz-826-dopuszczalny/pdf/
    ale tu jest tylko o dB a nie o odległościach od granic lub budynków.

    A.