  • 1. Data: 2005-06-14 20:21:06
    Temat: Rozp. Min. Fin. w sprawie VAT...szukam
    Od: "Sbook" <s...@w...pl>

    Witam.
    Poszukuję tekstu rozporządzenia Ministra finansów w sprawie vat. A
    konkretnie $ 18. Może ktos ma pod ręka i mógłby mi podesłać. Sprawa b.
    pilna.

    Dzięki i pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2005-06-14 20:42:36
    Temat: Re: Rozp. Min. Fin. w sprawie VAT...szukam
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    § 18. Zwrot podatku przysługuje podatnikom, którzy spełniają łącznie
    następujące warunki:

    1) złożyli zgłoszenie rejestracyjne i posiadają numer identyfikacji
    podatkowej;

    2) prowadzą ewidencję, o której mowa w art. 109 ust. 3 ustawy;

    3) w całości zapłacili należność obejmującą podatek naliczony z tytułu
    nabycia towarów i usług oraz posiadają oryginał faktury lub faktury
    korygującej, a w przypadku importu towarów - dokument stwierdzający zapłatę
    cła i podatków należnych od tego importu.

  • 3. Data: 2005-06-14 20:47:26
    Od: "Sbook" <s...@w...pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > korygującej, a w przypadku importu towarów - dokument stwierdzający
    > zapłatę cła i podatków należnych od tego importu.

    i tylko tyle?
    Konkretnie chodzi mi o to czy jest tam zapis mówiący o tym w jakim czasie
    (7, 14 dni ...czy bezterminowo) należy wystawić fakturę vat po wykonaniu
    usługi lub wydaniu towaru.

  • 4. Data: 2005-06-15 08:21:19
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 22:47:26 +0200, Sbook napisał(a):

    > i tylko tyle?
    > Konkretnie chodzi mi o to czy jest tam zapis mówišcy o tym w jakim czasie
    > (7, 14 dni ...czy bezterminowo) należy wystawić fakturę vat po wykonaniu
    > usługi lub wydaniu towaru.

    A bo wartałoby napisać, które rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie
    VAT, bo z tuzin to pewnie ich się znajdzie. Tobie najprawdopodobniej chodzi
    o rozporządzenie o ogromnie długim tytule opublikowane w Dz.U. nr 97 z 2004
    r., poz. 971. Znajdziesz to z pewnością na www.mofnet.gov.pl albo
    www.prawo.lex.pl...
    Pozdrowienia
    --