  • 1. Data: 2005-06-14 20:02:25
    Temat: Reklamacja naprawy / Gwarancja - watpliwosci...
    Od: "KrasiaK" <k...@k...pl>

    Witam

    Mam taki problem
    Dokładnie 2 tygodnie temu oddalem moja cyfrowke do naprawy do serwisu
    (niezalezny) - sprawa polegala na tym ze aparat wpadl mi do piasku - no i
    dzialal zoom i autofocus
    Dokładnie tydzien - 1dzien temu odebralem sprawny aparat z gwarancja 6
    miesiecy na to co zostalo zrobione (dokladne przeczyszczenie mechanizmow
    elementow ktore nie dzialaly + calkowite oczyszczenie aparatu) - koszt 366zl

    Dokladnie dzis - wlaczam aparat - pojawia sie ten sam blad i te same objawy
    co 2 tygodnie temu...

    Jutro z rana jade tam do serwisu, ale chcialbym wiedziec kilka spraw:

    1) czy jeżeli serwis powie że teraz cos sie juz zatarlo i nie ma szans na
    naprawe/przeczyszczenie tego bez zakupu czesci (ich koszt to tyle co prawie
    caly aparat) - to czy maja obowiazek oddac mi wczesniej zainkasowana kwote?

    w sumie to moja najwieksza obawa i pytanie

    napewno macie jeszcze jakies inne spostrzenia - chetnie wyslucham

    Z gory dzieki, KK