  • 1. Data: 2006-10-18 10:02:25
    Temat: Rezygnacja z neostardy a zwro upustów / zmiana regulaminu
    Od: "Adam" <e...@i...pl>

    "Od 1 grudnia 2006 zmienia sie Regulamin swiadczenia usług
    telekomunikacyjnychoraz Regulamin swiadczenia usługi neostrada
    W przypadku braku akceptacju zmian przysługuje Państwu wypowiedzenie
    umowy o swiadczenie usługi , której zmian regulaminu państwo nie akceptuja
    .w razie skorzystania przez państwa z tego prawa Tp nie przysługuje
    roszczenie odszkodowawczwe"

    Czy moge przez to rozumieć ze jesłi wziałem neostrade na 2 lata i
    skorzystalem z upustów to moge zrezygnować i nie zwracac ich pomomo tego
    ze na umowie która podpisałem była o tym mowa ?

  • 2. Data: 2006-10-18 10:29:24
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adam porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy moge przez to rozumieć ze jesłi wziałem neostrade na 2 lata i
    > skorzystalem z upustów to moge zrezygnować i nie zwracac ich pomomo tego
    > ze na umowie która podpisałem była o tym mowa ?
    Tak
    --
    badzio